در بحبوحه تلاش‌های کنونی برای تاکید بر رهبری کیم جونگ اون، روزنامه اصلی کره شمالی امروز (شنبه) "پیروزی" این کشور بر پاندمی کرونا را به عنوان عالی‌ترین دستاورد پیونگ‌یانگ برای سال جاری میلادی تحسین کرد.

کره شمالی واکنش در برابر پاندمی کرونا را به عنوان عالی‌ترین دستاورد امسال خود تحسین کرد

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه رودونگ سینمون که یکی از ارگان‌های حزب حاکم "کارگران" کره شمالی محسوب می‌شود، رهبری کیم جونگ اون را در ارائه سیاست‌های قرنطینه "به موقع و علمی" و کنترل موثر پاندمی کرونا تحسین کرد.

در گزارش این روزنامه آمده است: کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی با آینده نگری عالی و عزمی قوی از طریق اتخاذ اقدامات پیشگیرانه و سختگیرانه از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا، سیاست‌های قرنطینه‌ای کشور را تعیین کرد.

این روزنامه همچنین روز جمعه در اقدامی برای اعلام وفاداری آشکار به کیم جونگ اون، مقاله‌ای منتشر و در آن بر تلاش‌های ضد ویروسی کره شمالی تاکید کرد.

کیم جونگ اون در اوت سال جاری میلادی پیروزی بر ویروس کرونا را اعلام و دستور لغو محدودیت‌های کرونا در پیونگ‌یانگ را صادر کرد. وی مدعی شد که تنها سه ماه پس از اعلام مشاهده نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا، توانسته به این فراگیری در کره شمالی پایان دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.