۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر: 834047

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۵ هزار واحدی روبرو شد.

شاخص بورس ۵هزار واحد رشد کرد

به گزارش قدس آنلاین، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از ۷میلیارد و ۱۲۷میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۹۱۵میلیارد تومان در بیش از ۳۲۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۵۶۲۳واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۹هزار و ۳۶۱واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تهران شد و در مقابل شرکت‌های توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی پردیس و معدنی و صنعتی گل گهر با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۶۳۳میلیون ورقه به ارزش ۲هزار و ۶۳۶میلیارد تومان در ۱۹۷هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۲واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸ هزار و ۴۸۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پالایش نفت لاوان، پلیمر آریا ساسول و پالایش نفت شیراز شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی زاگرس، صنعتی مینو و بیمه پاسارگاد بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.