فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری فردی که اقدام به قتل چهار تن از اعضای خانواده همسر سابقش کرده بود، خبر داد.

جنایت هولناک در غرب تهران/ قتل ۴ عضو یک خانواده به دست داماد سابق

به گزارش قدس آنلاین سردار کیوان ظهیری در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش تماسی با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ برقرار شد که حاکی از وقوع قتل در شهرستان قدس بود. در پی این تماس بلافاصله ماموران انتظامی و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهر قدس برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل حادثه افزود: حضور ماموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه نشان داد که داماد خانواده به دلیل اختلاف خانوادگی با سلاح گرم اقدام به قتل چهار نفر از اعضای خانواده همسرش کرده و از محل قتل متواری شده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه رسیدگی به موضوع در دستورکار فوری ماموران قرار گرفت، گفت:‌ ماموران پلیس آگاهی شهرستان قدس با انجام کار اطلاعاتی و استفاده از روش‌های پلیسی، متهم به قتل را مورد شناسایی قرار داده و پس از هماهنگی با مقام قضای و در جریان یک عملیات پلیسی این فرد را در عرض کمتر از دو ساعت در مخفیگاهش واقع در فاز یک شهر اندیشه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس غرب استان تهران، ظهیری با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن در حالی که در مواجهه با شواهد و ادله چاره‌ای جز اعتراف نداشت به قتل چهار نفر از اعضای خانواده همسر سابق خود اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مصرف مواد مخدر عنوان کرد.

به گفته وی برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای به اتهام قتل تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به دادسرا ارجاع شد. تحقیقات تکمیلی نیز از سوی ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در حال انجام است.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.