رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۲۵ کیلوگرم روانگردان و انهدام باند توزیع هروئین در جریان دو عملیات پلیسی خبرداد. 

انهدام باند توریع هروئین در جنوب تهران/ کشف ۲۵ کیلوگرم روانگردان

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ ضرغام آذین با تشریح دو ماموریت پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ گفت:‌ نخستین پرونده مربوط به کشف ۲۵ کیلوگرم مواد روانگردان است. ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ درپی‌دریافت گزارش مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در شمال و شمال شرق تهران، رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داده و پس از انجام تحقیقات صورت گرفته و اطمینان از صحت موضوع با اقدامات اطلاعاتی انجام شده نسبت به شناسایی مخفیگاه متهمان در محله نارمک اقدام کردند.

وی با اشاره به انجام هماهنگی قضایی و اخذ مجوز برای دستگیری متهمان گفت: تیمی از ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اقدام به کنترل تردد متهم به مخفیگاهش کرده و در یک عملیات پلیسی این فرد را در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان، ۲۵ کیلوگرم انواع موادمخدر روانگردان را کشف و ضبط کردند.

آذین با اشاره به انتقال متهم دستگیر شده به مقر انتظامی گفت:‌ این فرد پس از انتقال به مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم ارتکابی اعتراف کرد. متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ همچنین از انهدام یک باند توزیع هروئین در جنوب پایتخت خبر داد و گفت:‌ در این عملیات پلیسی دو کیلوگرم هروئین کشف شده است. رسیدگی به این پرونده نیز در پی انجام چندین مرحله اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر در دستورکار ماموران قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد که سه توزیع کننده سابقه‌دار موادمخدر اقدام به تشکیل یک باند و خرده فروشی هروئین در جنوب پایتخت کرده‌اند.

وی ادامه داد:‌ به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان مشخص شد سوداگران مرگ در یکی از محلات جنوب پایتخت اقدام با دپوی مقادیر قابل توجهی هروئین اقدام به توزیع و خرده فروشی آن کرده‌اند که در همین راستا نیز محل فعالیت این افراد مورد شناسایی قرار گرفته و ماموران پس از انجام هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوزهای لازم وارد مخفیگاه متهمان شده و این افراد را شناسایی و دستگیر کردند.

آذین با بیان اینکه در بازرسی انجام شده از مخفیگاه متهمان بیش از دو کیلوگرم هروئین کشف و ضبط شد، گفت: سه متهم در مقر انتظامی به جرم خود اعتراف کرده و به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.