کریم بنزما، ستاره مصدوم فرانسه، در حمایت از بازیکنان تیم ملی این کشور پیامی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و گفت خروس‌ها به یک قدمی مقصد رسیده‌اند.

بنزما به فرانسوی‌ها: آفرین بچه‌ها، فقط 2 بازی مانده

به گزارش قدس آنلاین، بعد از پیروزی فرانسه مقابل انگلیس که دیشب در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر اتفاق افتاد کریم بنزما، ستاره مصدوم فرانسوی‌ها، پیامی خطاب به هم‌بازی‌هایش منتشر کرد و با حمایت از آنها تشویق‌شان کردند با همین روحیه ادامه بدهند چرا که دیگر فاصله‌ای تا هدف اصلی‌شان ندارند.

کریم بنزما که چندی پیش توپ طلا را تصاحب کرد در بدترین زمان ممکن پیش از شروع جام جهانی مصدوم شد و نتوانست در این تورنمنت حضور داشته باشد.

بنزما به فرانسوی‌ها: آفرین بچه‌ها، فقط 2 بازی مانده

ستاره فرانسوی حالا به تمرینات باشگاهش رئال مادرید بازگشته به این امید که هر چه زودتر سلامتش را به دست آورده و بتواند در نیمه دوم فصل برای رئال به میدان برود. این در حالی است که اسم بنزما از سوی دیدیه دشان از فهرست رسمی بازیکنان فرانسه خط نخورده است.

بعد از پیروزی دیشب فرانسوی‌ها مقابل انگلیس، بنزما خطاب به آنها پیامی در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:" آفرین بچه‌ها، فقط 2 بازی مانده. یک قدم با هدف فاصله داریم ... من حامی‌تان هستم".

بنزما به فرانسوی‌ها: آفرین بچه‌ها، فقط 2 بازی مانده پست اینستاگرامی کریم بنزما برای تبریک صعود فرانسه به نیمه‌نهایی جام جهانی

بنزما روز 19 نوامبر به خاطر دردی که در ناحیه ران پا احساس می‌کرد از تمرینات خروس‌ها کنار کشید و در نهایت فرانسه رسما تایید کرد که او جام جهانی را از دست داده است. با توجه به خط نخوردن نام بنزما از فهرست بازیکنان فرانسه در صورتی که شاگردان دشان در قطر قهرمان جام جهانی بشوند بنزما مدال طلا خواهد گرفت و قهرمانی در این دوره از جام جهانی در فهرست افتخاراتش ثبت خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.