فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و پلمب کارگاه بسته‌بندی و درج تاریخ مصرف جدید برای تخم‌مرغ‌های فاسد و تاریخ مصرف گذشته خبر داد.

پلمب کارگاه بسته‌بندی و تغییر تاریخ مصرف تخم‌مرغ‌های فاسد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ دوستعلی جلیلیان به تشریح دو ماموریت پلیس شهر ری در شبانه روز گذشته پرداخت و گفت:‌ ماموران پلیس شهرستان ری در راستای مبارزه با سوداگران مرگ از طریق منابع خبری از بارگیری و حمل یک محموله افیونی به سمت تهران و از آنجا به سمت شمال باخبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات ماموران مشخص شد که این محموله مواد مخدر از طریق یک کامیون به شهرری منتقل خواهد شد، گفت:‌ سوداگران مرگ قصد داشتند تا پس از رساندن این مواد به مقصدف اقدام به بسته‌بندی و فروش آن در سطح شهر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد:‌ در نهایت ماموران انتظامی با تشکیل تیمی عملیاتی و رصد نامحسوس محورهای مواصلاتی، کامیون حامل این محموله را در یکی از محورهای مواصلاتی به این شهرستان مشاهده و پس از مدتی تعقیب و گریز در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند. در بازرسی از این کامیون بیش از ۵۸ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط شد.

جلیلیان با بیان اینکه این محموله افیونی از مرزهای جنوبی کشور به مقصد استان‌های شمالی کشور بارگیری شده بود افزود: در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای نیز دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

وی همچنین از پلمب یک کارگاه تولید و بسته‌بندی تخم‌مرغ‌های تاریخ گذشته در شهر ری خبر داد و گفت:‌ مدتی قبل از طریق منابع خبری و اطلاعاتی، گزارشی مبنی بر جمع‌آوری تخم‌مرغ های تاریخ مصرف گذشته از سطح بازار و جمع آوری آن در یک انبار متروکه در محدوده قلعه نو به پلیس اطلاع داده شد که بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات اطلاعاتی از صحت گزارش دریافتی اطمینان حاصل کردند.

فرمانده انتظامی شهرری با بیان اینکه افراد سودجو پس از جمع‌آوری تخم‌مرغ‌های فاسد و تاریخ مصرف گذشته از سطح بازار آن را به یک کارگاه متروکه انتقال می‌دادند، گفت:‌ این افراد در این کارگاه اقدام به چاپ تاریخ جدید و قراردادن تخم‌مرغ‌ها در بسته‌بندی جدید کرده و آن را در بازار توزیع می‌کردند.

جلیلیان با اشاره به انجام هماهنگی قضایی و اخذ مجوز عملیات گفت:‌ ماموران عملیات کلانتری در محل حاضر شده و در بازرسی از این واحد، حدود پنج هزار تخم مرغ تاریخ مصرف گذشته را کشف و ضبط کردند. همچنین دو نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند که پس از انتقال به مقر انتظامی به جرم خود اعتراف کرده و گفتند که تخم‌مرغ‌ها با قیمتی کمتر از بازار به فروش می‌رساندند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تخم مرغ های کشف شده را بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ ملیون ریال ارزیابی کردند، گفت:کارگاه مذکور نیز پلمب شده و تخم مرغ های کشف شده به اداره دام پزشکی تحویل داده شدند. همچنین برای دو متهم دستگیر شده نیز پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: روزنامه جام جم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.