معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در تصادف امروز اتوبوس زائران ایرانی فوتی نداشتیم، از مطلوب بودن وضعیت سلامت زائران خبر داد و گفت: برخی سرپایی مداوا شدند و ۲ نفر که دچارشکستگی شده‌ بودند، فردا از بیمارستان مرخص خواهند شد.

حال زائران سانحه دیده در نجف مطلوب است/ مصدومان فردا مرخص می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین؛ کاروان زائران ایرانی که در حوالی نجف اشرف دچار سانحه شده است، هارج از چارچوب سازمان حج و زیارت به این سفر معنوی مشرف شده‌اند.

بر همین اساس، سازمان حج و زیارت اطلاعات دقیقی از اسامی ووضعیت این زائران نداشت.

با این وجود، مسؤولان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر مستقر در نجف اشرف به منظور رسیدگی به وضعیت مصدومان تصادف امروز، به بیمارستان‌هایی که زائران کشورمان به آنجا منتقل شده بودند، رفته و از حال آن‌ها جویا شدند.

به گفته حسین فضلی، معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در تصادف امروز اتوبوس زائران ایرانی فوتی نداشتیم و خوشبختانه وضعیت عمومی زائران مطلوب است.

وی با بیان اینکه ۱۶ مصدوم این حادثه در بیمارستان عباسیات به صورت سرپایی مداوا شدند، گفت: ۲ نفر از زائران ایرانی مصدوم نیز به بیمارستان شهید صدر منتقل شده بودند. این افراد در چند جا دچار شکستگی شدند که مراحل درمان آن‌ها درحال پیگیری است و به احتمال زیاد با نظر پزشک فردا مرخص خواهند شد.

به گزارش فارس، اتوبوس زائران ایرانی امروز در ۲۰ کیلیومتری نجف دچار سانحه شد که این کاروان غیرمجاز و خارج از چارچوب سازمان حج و زیارت از تهران عازم عتبات شده بودند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.