تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تداوم تهدیدها علیه مسجدالاقصی در شهر قدس اشغالی و تداوم حفاری ها در اطراف مسجد ابراهیمی (ع) در شهر الخلیل هشدار داد.

هشدار تشکیلات خودگردان درباره تهدیدات علیه مسجدالاقصی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تداوم تهدیدها علیه مسجدالاقصی در شهر قدس اشغالی و تداوم حفاری ها در اطراف مسجد ابراهیمی (ع) در شهر الخلیل هشدار داد.

همچنین، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان و وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین، درباره تداوم حفاری ها در اطرف مسجد ابراهیمی (ع) در شهر الخلیل هشدار دادند.

بر همین اساس وزارت خارجه فلسطین در بیانیه ای درباره تهدیدات وقاعی علیه مسجدالاقصی و پیامدهای آن برای کل منطقه هشدار داد و یورش های مکرر شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی را محکوم کرد.

وزارت خارجه فلسطین همچنین درباره تهدیدهای ناشی از اقدامات رژیم صهیونیستی و تغییر شرایط تاریخی و حقوقی در مسجد الاقصی هشدار داد.

از سوی دیگر وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین نیز تداوم حفاری ها در اطراف ابراهیمی (ع) در شهر الخلیل را محکوم و اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به دنبال از بین بردن آثار و ابنیه اسلامی و مسیحی در سرزمین فلسطین و تبدیل آن به اماکن دینی و تاریخی یهودی است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.