رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از کشف ۱۳۹ کیسه آرد نوع دو نیمه یارانه‌ای به میزان ۵ هزار و ۵۶۰ کیلوگرم در محدوده خیابان شهید آوینی مشهد خبر داد.

کشف و توقیف بیش از ۵۰۰۰ کیلوگرم آرد در مشهد

به گزارش قدس خراسان آنلاین، سید علی اکبر نصری سرآسیا با اعلام این خبر اظهار کرد: کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان مشهد و اتحادیه صنف نانوایان طی پایش و بازرسی‌های مشترک از احتکار مقدار زیادی آرد یارانه‌ای خارج از شبکه در یک انبار و منزل مسکونی در محدوده خیابان شهید آوینی مشهد آگاه و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد افزود: پس از اطمینان برابر بررسی‌های کارشناسان و بازرسان اتحادیه نانوایان با توجه به اینکه کالاهای آرد نیمه یارانه‌ای در منزل مسکونی احتکار شده بود، برابر دستور اخذ شده از معاون و جانشین محترم دادستانی دادگاه انقلاب مشهد به همراه پلیس محترم نیروی انتظامی منطقه، بازرسان به محل انبار و منزل مسکونی ورود پیدا نموده که متاسفانه ۱۳۹ کیسه آرد نیمه یارانه‌ای در محل انبار و راه روی منزل کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: آردهای موصوف طی هماهنگی‌های انجام شده تا بررسی تکمیلی پرونده و توزیع در شبکه مصرف به انبار تعاونی اتحادیه نانوایان انتقال داده شد.

نصری سرآسیا بیان کرد :پرونده پس از بررسی و تکمیل شدن آن به دادستانی ارسال می‌گردد تا اقدامات قانونی صورت پذیرد.

وی افزود: شهروندان گرامی می‌توانند خبرهای خود را در خصوص احتکار، تقلب، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد و نان با شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و یا شماره تماس ۱۲۴ اعلام نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه متعاقبا اعلام گردد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.