فردیس- فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس گفت: دانش آموزان این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور  به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

اعزام دانش‌آموزان فردیسی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گزارش قدس آنلاین سرهنگ احسان علیزاده در حاشیه اعزام دانش آموزان شهرستان فردیس به مناطق عملیاتی جنوب کشور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در این اعزام، ۹۰ نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسطه از مناطق عملیاتی و یادمان شهدا بازدید می‌کنند.

وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری دفاع مقدس یک گنج عظیم بود و هدف راهیان نور آشنایی نسل جوان امروز با این گنجینه بزرگ که خود یک دانشگاه بزرگ است می‌باشد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) اضافه کرد: در این اردوی فرهنگی برنامه‌های متعدد برگزار می‌شود و این دانش آموزان در قالب این سفر معنوی با فرهنگ و ارزش‌های دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

سرهنگ علیزاده خاطر نشان کرد: اردوی راهیان نور مسیری جهت خودسازی دانش آموزان است.

وی در پایان تصریح کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های بعدی، از طریق نسلی که حضور فیزیکی در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس داشته نقش مهمی در احیا و ماندگاری فرهنگ دوران دفاع مقدس دارد و جوانان می‌توانند به خوبی با نگرش و دیدگاه رزمندگان، شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.