۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کد خبر: 835463

دروازه‌بان تیم ملی فرانسه گفت: باوجود ابتلای چند نفر از بازیکنان این تیم به سرماخوردگی، اما آن‌ها آماده بازی با آرژانتین هستند.

برنامه ویژه فرانسوی ها برای مهار مسی

به گزارش قدس آنلاین، «هوگو لوریس» کاپیتان تیم ملی فرانسه درباره تکرار قهرمانی در جام جهانی گفت: قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ واقعاً امتیاز ویژه‌ای برای من بود و من حالا برای بازی فردا تمرکز کرده‌ام. ما واقعاً می‌خواهیم تاریخ خودمان را بنویسیم.

او در ادامه گفت: ما می‌دانیم می‌توانیم هم مالکیت توپ را داشته باشیم و هم روی ضدحملات کار کنیم. قدرت تیم ما، باعث می‌شود خود را با شرایط وفق دهیم. پشت سر این قدرت تیم ما، یک قدرت ذهنی وجود دارد. با آدرنالین و هیجانی که وجود دارد، برای نبرد نهایی آماده خواهیم شد.

دروازه‌بان تیم ملی فرانسه درباره «لیونل مسی» فوق ستاره آرژانتینی‌ها نیز گفت: ارزش او در تاریخ ورزش، بنیادین است. وقتی در مقابل مسی بازی می‌کنید، به یک برنامه برای مقابله با او نیاز دارید اما بازی فردا میان فرانسه و آرژانتین است. در هر دو تیم بازیکنان خوبی حضور دارند. هم‌تیمی‌های مسی برای او همه‌کار می‌کنن، پس ما سعی می‌کنیم راهی برای این موضوع پیدا کنیم.

لوریس درباره رقیب فرانسه در بازی فردا گفت: آرژانتین تیم سازماندهی‌شده‌ای است. آن‌ها از لحاظ دفاعی قدرتمند هستند، تهاجمی هستند و در خط حمله انقال‌های سریعی دارند. ما باید حواسمان جمع باشد.

کاپیتان فرانسه درباره بیماری بازیکنان این تیم گفت: درباره شیوع ویروس سرماخوردگی در اردو خبر جدید ندارم. این چیزی بود که انتظارش را نداشتیم اما باید تمرکز خود را حفظ کنیم. ما واقعا برای بازی فردا هیجان‌زده هستیم. امیدوارم بازی فردا یک بازی تاریخی باشد و با قهرمانی فرانسه به پایان برسد. بازی با آرژانتین، سخت‌ترین بازی ما در تورنمنت خواهد بود.

دیدار فرانسه و آرژانتین از ساعت ۱۸:۳۰ فردا (یکشنبه) در ورزشگاه «لوسیل» برگزار می‌شود و هر دو تیم به دنبال کسب سومین مقام قهرمانی خود در تاریخ جام جهانی هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.