رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی تا اواسط هفته‌ جاری در استان خبر داد.

غلظت آلاینده‌های جوی در آذربایجان شرقی افزایش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین محمد امیدفر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: آخرین اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده‌ی جوی پایدار از بعداز ظهر شنبه تا روز یکشنبه است که پایداری و سکون نسبی دمای هوا می‌تواند موجب افزایش غلظت و آلاینده‌های جوی دمای هوا در استان شود.

وی افزود: با نفوذ سامانه‌ی بارشی از اواسط هفته‌ی جاری، سرعت وزش باد افزایش یافته و در برخی نواحی استان از جمله در تبریز می‌تواند غلظت آلاینده‌های جوی هوا را کاهش دهد.

امیدفر با بیان اینکه تغییرات قابل توجهی در دمای استان پیش‌بینی نمی‌شود، در خصوص دمای تبریز طی ۲۴ ساعت گذشته تاکید کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب ۱۰ درجه و ۴ درجه بوده، دمای فعلی نیز ۸ درجه است که نسبت به روز گذشته دو درجه افزایش یافته است.

رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی در پایان در خصوص سردترین و گرم‌ترین شهر استان آذربایجان شرقی افزود: ورزقان با دمای ۳ درجه زیر صفر سردترین و کلیبر با دمای ۱۷ درجه بالای صفر گرم‌ترین، شهر استان گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.