فرماندار مشهد گفت: سرانه آموزشی ما از متوسط کشوری و استانی پایین‌تر است. در حاشیه شهر سرانه آموزشی فاجعه و ۱.۸ است. در مشهد مدارس سه شیفته داریم در حالیکه در سایر شهرستان‌ها مدارس ۲ شیفت از بین رفته است.

سرانه آموزشی مشهد از متوسط کشوری و استانی پایین‌تر است

به گزارش قدس خراسان آنلاین، محسن داوری در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان مشهد که در فرمانداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: اگر در شهرستان مشهد حدود ۶۰ هزار نفر بازمانده از تحصیل داریم نباید مدیری سر به بالین بگذارد و این مشکل را حل نکند. در فرمانداری در ۵ قسمت با مدیریت روسای ۵ منطقه کارگروهی تشکیل خواهد گرفت تا تمام ظرفیت‌های ادارات را دسته بندی و مدیریت کرده تا مشکلات آموزش و پرورش را با همکاری دستگاه‌ها حل کنیم، سپس نتیجه کارگروه را در شواری اداری گزارش دهیم.

فرماندار مشهد افزود: سرانه آموزشی ما از متوسط کشوری و استانی پایین‌تر است. در حاشیه شهر سرانه آموزشی فاجعه و ۱.۸ است. در مشهد مدارس سه شیفته داریم در حالیکه در سایر شهرستان‌ها مدارس ۲ شیفت از بین رفته است.

وی ادامه داد: در حوزه نیروی انسانی تکلیفی به تمام دستگاه‌ها محول شده که اگر نیروی اتسخدامی دارند نیروهای خود را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند. برخی مکان‌ها به دنبال سرمایه‌گذار هستند و هیچ اشکالی ندارد که آن را در اختیار اموزش و پرورش قرار دهیم.

داوری در ادامه بیان کرد: جا دارد از تمام ارکان امنیتی تشکر کنم. دوران سخت و پر تلاطمی را سپری کردند. این که دستگاه‌های اجرایی از این موضوع بی‌تفاوت عبور کنند بد است. دستگاه‌هایی که در اغتشاشات اخیر مورد خسارت واقع نشده‌اند، چه میزان به صورت حضوری از نیروهای امنیتی تشکر کردند؟ دستگاه‌ها باید بسیج دستگاه خود را فعال کرده و از دستگاه خود حفاظت کنند. امنیت حوزه مهمی است و نیاز به توجه ویژه‌ای دارد.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.