۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
کد خبر: 835654

روزنامه مارکا چاپ اسپانیا با اشاره به دیدار امروز تیم‌های ملی فرانسه و آرژانتین، از علاقه رونالدو به آرژانتین به خاطر همسرش نوشت.

رونالدو طرفدار مسی در فینال جام جهانی شد

به گزارش قدس آنلاین، مارکا نوشت: کریستیانو رونالدو دیگر در جام جهانی نیست، اگرچه این بدان معنا نیست که وی نسبت به دیدار تیم‌های ملی فرانسه و آرژانتین بی‌تفاوت باشد. برای شمار زیادی از هواداران فوتبال کنجکاوی ایجاد شده که رونالدو طرفدار کدام تیم در فینال جام جهانی است. شاید برخی وی را به خاطر امباپه طرفدار فرانسه بدانند زیرا در تیم آرژانتین رقیب همیشگی وی لیونل مسی حضور دارد. اما واقعیت به گونه دیگری است.

مارکا نوشت: جورجینا رودریگز همسر کریستیانو رونالدو تابعیتی آرژانتینی دارد و این می‌تواند یکی از دلایل عشق این بازیکن بزرگ به مردم آرژانتین باشد. با حضور جورجینیا منطقی است که ستاره پرتغالی برای آن کشور احترام زیادی قائل باشد. با توجه به چنین شرایطی، بی‌دلیل نخواهد بود که فکر کنیم بازیکن سابق منچستریونایتد در فینال بزرگ به همراه آرژانتینی‌ها و مسی به مصاف فرانسه کیلیان امباپه خواهد رفت.

دیدار نهایی بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال شامگاه امروز (یکشنبه) بین تیم‌های ملی فرانسه و آرژانتین در ورزشگاه لوسیل برگزار می‌شود.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.