رئیس باشگاه پاری سن ژرمن از فینال جام جهانی بین آرژانتین و فرانسه به وجد آمده است. او به ستایش از مسی و ام‌باپه پرداخت.

الخلیفی: این بهترین فینال تاریخ بود/ دست من بود جام را به مسی و ام‌باپه می‌دادم

به گزارش قدس آنلاین، فینال جام جهانی قطر به پایان رسید و تیم ملی فوتبال آرژانتین توانست برابر فرانسه در ضربات پنالتی به پیروزی دست پیدا کند.

ناصر الخلیفی، رئیس قطری باشگاه پاری سن ژرمن بعد از بازی گفت: ما قطری‌ها نشان دادیم که توانایی میزبانی بزرگ‌ترین رقابت‌های جهانی را داریم. من به این میزبانی افتخار می‌کنم و براین باور هستم که بهترین فینال تاریخ جام جهانی را مشاهده کردیم.

وی درباره مسی و ام‌باپه گفت: من به عنوان رییس یک باشگاه فرانسوی برای فرانسه و ام‌باپه ناراحت شدم. ام‌باپه فراتر از یک بازی عالی را به نمایش گذاشت. اگر دست من بود دو جام آماده می‌کردم و یکی را به مسی و یکی را به ام‌باپه می‌دادم. به عنوان یک فرانسوی ناراحت هستم اما به خاطر مسی خوشحال هستم.

الخلیفی در ادامه گفت: باشگاه پاری سن ژرمن رکوردهای زیادی را در جام جهانی به ثبت رساند و بازیکنان این تیم بیش‌ترین گل را زدند. مسی و ام‌باپه بیش‌ترین گل را زدند و اشرف حکیمی هم بهترین عملکرد را داشت. این بهترین پایان برای مسی بود.

رئیس باشگاه پاری سن ژرمن درباره تمدید قرارداد با مسی، گفت: بله طبیعتاً ما دوست داریم که قرارداد مسی و ام‌باپه تمدید شود.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.