۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹
کد خبر: 836035

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: جنگی الان جاری است که خط مقدمش دست خانم‌هاست. در این جنگ زن‌ها محور هستند و دشمنان به ارزش‌هایی چون حجاب هجمه وارد کرده‌اند. این خباثت از شیطان است و آمریکایی‌ها از او تبعیت می‌کنند.

سردار فدوی: دشمن حجاب را هدف گرفته است

به گزارش قدس آنلاین همایش بزرگداشت شهدای جهادگر با حضور سردار علی فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران و جمعی از خانواده شهدا و جهادگران برگزار شد.

سردار فدوی دقایقی در این مراسم به سخنرانی پرداخت و گفت: ما جبهه حقی هستیم که وقتی اراده کردیم کاری انجام دهیم خداوند به ما کمک کرد. نتیجه با خدا بود و بندگان خدا موظف به انجام وظیفه بودند.

وی گفت: در وعده خدا تخلف نیست و حق است. اما شروطی دارد که انجامش بر عهده بندگان خدا هست. چند وقت دیگر ۴۴ سالگی انقلاب را جشن می‌گیریم و آیا این سخن در این ۴۴ سال پیدا نبوده است.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران اظهار داشت: از ابتدا دشمنان انقلاب توطئه خود را شروع کردند و تا امروز ادامه داشته و تنها شکل ان تغییر کرده است. مقابل جبهه حق جمهوری اسلامی، جبهه باطل شیطان بزرگ و همراهانش است. به لحاظ مادی آن جبهه، جبهه کوچکی نیست و اتحادی که علیه جمهوری اسلامی تشکیل دادند در تاریخ کمتر دیده شده است.

وی ادامه داد: اما نتایج این جنگ دائمی چطور بوده؟ آیا یک پیروزی برای آمریکا داشته است؟ که اگر داشت با رسانه‌هایشان گوش جهان را کر کرده بودند. کما اینکه در این مدت اخیر شاهد فعالیت‌های آنها بوده‌ایم که با گوش و چشم مخاطب خود چه کرده‌اند.

سردار فدوی افزود: اما چرا اینگونه بوده؟ از لحاظ مادی آنها جلوترند اما خدا خیلی واضح فرموده: وقتی شما جبهه حق هستید من کنار شما هستم و همواره حزب خدا پیروز است. پس ما باید حواسمان باشد تکالیف‌مان را درست انجام دهیم و در جبهه خدا باشیم.

وی گفت: تکلیف چیزی است که بین خدا و بندگانش مشخص شده و جنسش با شغل و مأموریت فرق دارد. اگر هم قاعده رعایت نشود خدا با هیچ کس قوم و خویش نیست. همانطور که در جنگ حنین مسلمانان شکست خوردند چون دستور خدا و پیامبر (ص) را گوش نکردند. قانون همین است و خدا به خودش مؤمن است.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران بیان داشت: این به این معنی است که در این ۴۴ سال همه ارکان نظام به تکالیف خدا عمل کردند که چنین نتایجی رقم خورده و الان سربلند ایستاده‌ایم. دشمنان ما ابراز نگرانی کرده‌اند که تأثیرات جمهوری اسلامی خیلی فراگیر شده است و ایران وارد همه حیات خلوت‌های ما شده است.

وی ادامه داد: جهادی کار کردن شکلش با فعالیت‌های دیگر متفاوت است. مثلاً خدای نکرده بگویند امشب تعدادی از بندگان خدا دچار آسیب شده‌اند، جهادی‌ها شش دنگ می‌روند پای کار با همه توانمندی‌های خود. پس شما موظف هستید توانمندی‌ خود را بالا ببرید.

سردار فدوی بیان داشت: اگر شما جهادی‌ها اعتقاد داشته باشید که همه توانمندی خود را به کار برده‌اید طرف دیگر وعده خداست که تخلفی ندارد.

وی ادامه داد: دشمنان در داخل و خارج کشور نیرو فراوان دارند. هر کسی تلاش کند نتیجه کارش را می‌بیند. حتی دشمنان که امروز در فضای مجازی فعالیت زیادی دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بنای جهاد را ولی خدا، امام خمینی (ره) گذاشتند و خدا به کلام ولی خود اثر وضعی می‌دهد مثل سپاه که امروز موفقیت‌های زیادی دارد و این اثر وضعی کلام امام است که سپاه را هم بنیان نهادند. سپاه در همه ابعاد جلو رفته است مانند: قرارگاه خاتم، قرارگاه امام حسن (ع) و …

وی بیان داشت: اکنون بنادر مهم در جنوب کشور ساخت مجموعه‌های سپاه است و بیش از دوهزار مجموعه جهادی وجود دارد که از فعالیت‌های آنها آب‌رسانی به روستاهای محروم است.

سردار فدوی گفت: خیر این فعالیت‌ها اول هم به خود کسانی می‌رسد که برای خدا کار می‌کنند و ما باید همواره به دنبال کارهای جهادی بیشتری باشیم. اگر کسی برای خدا کار می‌کند سر سوزنی نباید کم بگذارد.

وی ادامه داد: جنگی الان جاری است که خط مقدمش دست خانم‌هاست. در این جنگ زن‌ها محور هستند و دشمنان به ارزش‌هایی چون حجاب هجمه وارد کرده‌اند. این خباثت از شیطان است و آمریکایی‌ها از او تبعیت می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: این جنگ، جهاد خانم‌هاست. زن‌هایی که اگر بخواهند کاری انجام دهند به درستی به سرانجام خواهند رساند. جنگی که بسیار بد و سخت هم هست.

منبع: افکار نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.