رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر می‌گویید در زمان حضور اسکوچیچ با کی‌روش مذاکره کرده‌ایم مدارکش را به مردم نشان دهید.

تاج: مدارک مذاکره با کی‌روش در زمان حضور اسکوچیچ را به مردم نشان دهید

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تاج در مورد اینکه مدارکی وجود دارد که با کی‌روش در زمان اسکوچیچ مذاکره‌هایی صورت گرفته گفت: این ها را به من نه، به مردم نشان بدهید. من نه دیده‌ام، نه شنیده‌ام، اگر سراغ دارید به مردم نشان بدهید.

وی در مورد بیانیه فدراسیون فوتبال علیه اسکوچیچ که پیگیرد قانونی خواهد داشت گفت: ادعاهایی توسط من برای یک نفر علیه یک نفر در کشور دیگری صورت می‌گیرد. پرسپولیس زمانی که باشگاه النصر از او شکایت کرد آن زمان من در فدراسیون فوتبال هم مسئولیتی نداشتم. من استوری گذاشتم و گفتم به عنوان نایب رئیس AFC این مساله درست نیست ولی من با همین استوری به کمیته انضباطی AFC و فیفا و دادگاه عالی ورزش کشیده شدم. آیا حرف بدی زده بودم؟ ولی آنجا النصر به AFC شکایت کرد و بعد حرفم را شنید ولی رایی صادر نکرد اما آنها رفتند از من و پرسپولیس به دادگاه عالی ورزش شکایت کردند که من و پرسپولیس وکیل‌های جداگانه گرفتم و حتی علیه AFC هم شکایت کردند که در آنجا هم رای به نفع ما صادر کردند. بنابراین می‌توان پیگیری حقوقی کرد اگر هم بخش حقوقی ما شکایت کرده باشد کار غیر قانونی انجام نشده است.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: من کی‌روش را حفظ می‌کنم یا فلان مربی را می‌آورم، من که با بازیکنان چند روز بودم و می‌دانم که مثلاً آزمون نمی‌تواند مربی را نگه دارد.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.