مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کمترین حق تیم ما در دربی مساوی بود.

پورعلی گنجی: کمترین حق پرسپولیس در دربی تساوی بود/ تیم ملی با نداشتن برخی جزئیات برنده شد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی پورعلی گنجی پس از تساوی دو بر دو دربی 99، اظهار داشت: بازی زیبایی برای هواداران بود و پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. ‌می توانستیم ببریم و پاس‌های زیادی خوبی دادیم. با این همه مهره خوبی که استقلال داشت، حداقل‌ نتیجه‌ای که می‌توانستیم بگیریم تساوی بود. هرچند می توانستیم ببریم.

وی درمورد تاثیر غیبت لوکادیا در این مسابقه گفت: او مشکل خانوادگی داشت. همه بازیکنان نسبت به لوکادیا مثبت و با هم رفیق هستند. متاسف هستیم در این بازی لوکادیا را در اختیار نداشتیم. ان‌شاءالله او را در بازی های بعدی در اختیار داشته باشیم. البته همه بازیکنام مهم هستند و به تیم کمک می‌کنند.

مدافع پرسپولیس درخصوص اولین حضورش در دربی، پاسخ داد: حس خوبی است. تنها موضوعی که می‌توانم بگویم این است که از نبودن هواداران کنارمان ناراحت هستم. کمترین حق ما مساوی بود و می‌توانستیم ببریم. امیدوارم هواداران در دربی بعدی کنار ما باشند و حمایت کنند تا ببریم.

پورعلی‌گنجی درخصوص ادامه روند پرسپولیس، توضیح داد: بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم با رفع برخی نقطه ضعف‌های جزئی، نتایج خیلی خوبی بگیریم.

وی درباره وضعیت تیم ملی، گفت: باید برای جام ملت‌ها برنامه‌ریزی کنیم. نباید درباره مسائلی که گذشته صحبت کنیم. ما به دلیل برخی جزئیات نتوانستیم برنده باشیم. امیدوارم این جزئیات را برطرف کرده، زیرساخت‌ها را درست کنیم و جوان‌های خوبی به تیم ملی دعوت شوند تا بتوانیم در آینده نتایج درستی بگیریم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.