نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دشمن با رفتارهای دیکتاتورمآبانه از طریق مزدوران داخلی‌اش به دنبال ایجاد رعب و وحشت در جامعه است که البته مردم تحت تاثیر این رفتارها قرار نمی‌گیرند.

اغتشاشگران با رفتارهای دیکتاتوری به دنبال ایجاد وحشت در جامعه هستند

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از ناکامی دشمن در ایجاد اغتشاش در جامعه، شاهد آن هستیم که با رفتارهای دیکتاتورمآبانه و از طریق مزدورانش در داخل سعی در ایجاد رعب و وحشت و به تعطیلی کشاندن بازار دارد.

وی افزود: همانطور که امام سجاد(ع) فرمودند؛ خداوند دشمنان ما را از جاهلان قرار داده است. دشمنان ما هنوز به پیوند ناگسستنی مردم و رهبر معظم انقلاب پی نبرده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رابطه ناگسستنی مردم با نظام و رهبر معظم انقلاب مانع از تحقق اهداف دشمن شده و می‌شود و این نکته‌ای است که آنها به آن توجه ندارند.

کوثری خاطرنشان کرد: شاید به خاطر جلوگیری از خسارت، بعضی از مغازه‌ها در بازار با تهدید و ارعاب بسته شود، اما این به معنای اعتصاب نیست و این گونه تعطیلی‌های موقت تداومی نخواهد داشت و اهداف دشمن را در این باره محقق نخواهد کرد.

وی افزود: دشمنان ما برخلاف آنچه که عنوان می‌کنند نه اعتقادی به دمکراسی دارند و نه آزادی و نه اینکه دلشان برای ملت ایران می‌سوزد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.