رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با بیان اینکه مقاومت ماندگار است، گفت: آمریکای امروز دیگر آن آمریکای سابق نیست و نمی تواند هرکاری که بخواهد در لبنان انجام دهد؛ حتی اگر ۱۰ یا ۲۰ سال و یا بیشتر این کشور را محاصره کند.

حزب الله: خیال حذف مقاومت را داشتند؛ خودشان حذف شدند

به گزارش قدس آنلاین، «سید هاشم صفی الدین» در اظهاراتی گفت که آمریکای امروز دیگر آن آمریکا سابق در زمان جنگ داخلی لبنان در دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی و زمان حمله رژیم صهیونیستی نیست.

وی افزود: درست است که آمریکا در لبنان (از طریق برخی دنباله روهای خود) حضور دارد و لبنان را محاصره کرده و علیه آن فشار می آورد. درست است که آمریکا در لبنان سفارت دارد ‌و در همه امور دخالت می کند و درست است که در برخی پست های سیاسی و وزارتخانه ها تاثیر می گذارد، اما حالا دیگر آمریکا نمی تواند هرکاری که بخواهد در لبنان انجام دهد،حتی اگر ۱۰ یا ۲۰ سال و یا بیشتر این کشور را محاصره کند زیرا امروز در لبنان مردمان شریف و ملی گرا و با عزت و جهادگر وجود دارد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد که سخنان برخی افراد مغرض در داخل کشور صحت ندارد، اما برخی رسانه ها باور کرده و از آن برای تیتر یک اخبار خود به عنوان مساله ای پر اهمیت استفاده می کنند.

وی اضافه کرد که این امور در راستای ضربه زدن به مقاومت است اما به این افراد می گوییم که تلاش نکنید، زیرا اگر صدای فریادتان هر اندازه بلند باشد باز هم به نتیجه نخواهید رسید زیرا قدرت مقاومت فقط به سلاحش نیست.

شیخ صفی الدین ادامه داد: ما به این افراد پاسخ نمی دهیم زیرا نمی خواهیم که ارزش خود را به اندازه درک و ارزرش این قشر پایین آوریم، داستان این افراد را می دانیم، این ها ماندگار نیستند و از بین خواهند رفت همانگونه که قبل از آن ها نیز، برخی روسای کشورها، احزاب و طرف های بین المللی و منطقه ای علیه ما و برای پایان دادن به مقاومت شرط بستند اما در نهایت خودشان رفتند و مقاومت باقی ماند.

وی خطاب به این افراد گفت: شمایی که علیه ما حرف می زنید و اظهارات خصمانه و تحریک آمیز به کار می گیرید، ماندگار نیستید و به زودی ارباب هایتان پشتتان را خالی خواهند کرد و به پایان می رسید، اما مقاومت باقی خواهد ماند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.