سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به تساوی بدون گل این تیم مقابل ملوان بندر انزلی گفت: تمام راه ها را جهت گل زدن به حریف رفتیم اما نشد.

سرمربی مس رفسنجان: تمامی راه‌های گلزنی را رفتیم 

به گزارش قدس آنلاین، محمد ربیعی شامگاه شنبه در نشست خبری پس از بازی دو تیم مس رفسنجان و ملوان بندر انزلی در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، این بازی را مهیج توصیف و به داشتن شناخت از تیم مقابل اشاره کرد.
وی اظهار داشت: فشار زیادی به خصوص در نیمه دوم به تیم مقابل آوردیم و این حملات در انتهای بازی بیشتر شد و به نظرم حق مان این بود که حداقل یک گل بزنیم.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: نیمه اول دو فرصت و موقعیت گل در اختیار تیم مقابل بود و این طبیعت بازی است و تیم حریف را تحت پرس قرار دادیم اما نیمه دوم تمام راه ها را جهت گل زدن رفتیم ولی نشد.
وی در مورد حواشی اخیر تغییرات مدیریتی در باشگاه صنعت مس رفسنجان هم اظهار داشت: هر چیزی که بوده، از مدیریت قبلی باشگاه قدردانی می‌کنم، مسیر باشگاه کاملا مشخص است و حسین پور محمدی مدیرعامل جدید هم در تلاش است تا تیم مس رفسنجان رتبه بالاتری در جدول رده بندی لیگ برتر بدست بیاورد.
ربیعی با اشاره به اینکه هر چه اتفاق بیفتد برای مردم رفسنجان است ادامه داد: رتبه هشتم تیم مس در سال نخست حضورش در لیگ برتر کشور ارزشمند است.
وی خاطرنشان کرد: حرفه ای بودن خود را در کار سعی می کنم اثبات کنم و بسیار سخت است؛ اما در کاهش این سختی در تلاشم.
ربیعی گفت: خط جلوی زمین ما تلفیقی از نیروهای جوان و باتجربه است و ما در همین بازی و مسابقه مقابل آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان که گل نزدیم بهترین بازیکنان این رقابت‌ها دروازه بانان هستند.
وی ادامه داد: از لحاظ تمام کردن و گلزنی باید به بازیکنان انرژی دهیم و تمرینات را افزایش دهیم تا پنجره نقل و انتقالات ادامه دهیم و سپس اگر موقعیت نقل و انتقال بازیکنی بود، در صورت تامین بودجه، این کار را انجام می دهیم.
مستحق گلزنی بودیم
دستیار سرمربی تیم ملوان نیز گفت: در نیمه نخست بازی امروز مستحق زدن گلزنی بودیم اما نیمه دوم بازی فشار تیم میزبان بر روی دروازه ما بیشتر شد.
مهران برزگر به مردم رفسنجان بابت چنین تیم پر مهره ای تبریک گفت و افزود: تیم ملوان نیز بازی به بازی در حال صعود به رده های بالاتر است.
وی ادامه داد: امیدوارم که جایگاه در خور شان تیم ملوان بندر انزلی را در پایان فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور کسب کنیم.
بازی تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و ملوان بندر انزلی در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با تساوی بدون گل پایان یافت.
شاگردان ربیعی( نارنجی پوشان رفسنجانی) تا آخرین لحظات بازی تلاش زیادی برای رسیدن به گل برتری داشتند اما نتوانستند گلی را به ثبت برسانند و شاگردان مازیار زارع هم در این بازی نتوانستند به گل برسند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.