سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی با پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد و نتیجه مطلوبی کسب کند.

حسینی: کار سختی مقابل پرسپولیس داریم/ امیدوارم بازیکنان از بازی‌های قبلی درس بگیرند

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال پیکان عصر روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر میهمان پرسپولیس است. سیدمجتبی حسینی، سرمربی پیکان به دلیل همزمانی زمان تمرین این تیم با نشست خبری قادر به حضور در کنفرانس مطبوعاتی نبود و در گفت‌وگویی با بخش رسانه‌ای باشگاه پیکان شرکت کرد.

وی درباره شرایط پیکان در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: از نظر فنی شرایط خوبی داریم. متاسفانه در چند بازی گذشته با بدشانسی و البته اشتباهات داوران مواجه شدیم و نتوانستیم نتایج لازم را به دست بیاوریم. با این حال آنالیز خوبی روی تیم پرسپولیس داشتیم و تمرینات منظم و البته کوتاهی را داشته‌ایم. امیدوارم بازیکنان از اشتباهات خود در بازی‌های گذشته درس بگیرند و بتوانیم مقابل صدرنشین لیگ برتر بازی خوبی انجام بدهیم.

سرمربی پیکان با اشاره به وضعیت پرسپولیس تاکید کرد: فکر نمی‌کنم نیاز به آن باشد که درباره پرسپولیس صحبت کنم. همه می‌دانند که این تیم کادرفنی خوب و بادانشی دارد و از بازیکنان باتجربه و ملی‌پوش سود می‌برد. آن‌ها صدرنشین لیگ هستند و بدون تردید کار سختی در این بازی خواهیم داشت. با این حال امیدوارم بازیکنان نکاتی که به آن‌ها در جلسات و تمرینات گوشزد کردیم را به خوبی اجرا کنند تا بتوانیم نتیجه مطلوبی از این بازی کسب کنیم.

حسینی درباره سابقه همکاری خود با یحیی گل‌محمدی در گذشته تاکید کرد: گل‌محمدی مربی بزرگ و خوبی هستند و سوابق وی مشخص است. بازی فردا، اما سوای این مسائل است. هردو تیم برای کسب نتیجه لازم هرچه در توان دارند، می‌گذارند. امیدوارم که به آنچه مد نظرمان هست دست پیدا کنیم و فوتبالی به نمایش بگذاریم که همه علاقه‌مندان لذت ببرند.

سرمربی پیکان درباره اینکه در بازی‌های گذشته از اشتباهات داوری ضرر کرده و چقدر نگران داوری بازی فردا است، گفت: دوست ندارم حرفی بزنم که فشار مضاعفی روی آقای منصوریان داور بازی فردا و کمک‌های ایشان ایجاد شود. فکر می‌کنم همه متوجه مظلومیت پیکان شده‌اند. امیدوارم تیم داوری بازی با پرسپولیس روز خوبی را پشت سر بگذارند و بهترین قضاوت خود را داشته باشند.

حسینی درباره غایبان تیمش برای مسابقه با پرسپولیس افزود: ساسان حسینی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و سایر بازیکنان آماده ورود به زمین هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.