کاروان چهار شهید گمنام در بدو ورود از شمال شهر پل‌دختر مورد استقبال با شکوه و گرم مردم ولایت‌مدار و شهید پرور پل‌دختر قرار گرفت.

استقبال پر شور مردم پل‌دختر از کاروان ۴ شهید گمنام

به گزارش قدس آنلاین، عصر روز شنبه سوم دی ماه جاری پیکر پاک و مطهر چهار شهید گمنام با حضور با شکوه مردم و مسوولان در شهر شهید پرور پلدختر به سمت مسجد امیرالمومنین (ع) این شهر تشییع شد.

با ورود این چهار آلاله سرخ، پل‌دختر یک بار دیگر قدم‌گاه بودن شهدای دفاع مقدس را پس از سال‌ها تجربه کرد و فضای هویزه ثانی دوباره معطر به عطر شهدا شد.

استقبال پر شور مردم پل‌دختر از کاروان ۴ شهید گمنام

مردم مومن و انقلابی پل‌دختر فرزندان خود را که هم‌رزم شهدای دوران دفاع مقدس و یادگاران آن دوران هستند را با چشمانی اشک‌بار و روانی سرشار از احساس و عاطفه در آغوش گرفتند.

ورود شهدای گمنام به شهر شهید پرور پل‌دختر و تشییع پیکر این شقایق‌های عاشق تداعی بخش خبر شهادت سرداران و فرزندان شهید این دیار در دوران دفاع‌مقدس است.

شرکت کنندگان در این مراسم با شکوه هر کدام وسیله ای را که در دست داشتند به تابوت معطر شهدای گمنام متبرک کردند.

شرکت کنندگان پس از تشییع پیکر چهار شهید گمنام در مراسم شبی با شهدا درحسینیه ثارالله مسجد امیرالمومنین(ع) شهر پل‌دختر در جوار شهدای گمنام حضور خواهند یافت.

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر چهار شهید گمنام در شهرهای خرم‌آباد، بروجرد و رومشکان تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.