سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش یک ساختمان قدیمی دو طبقه در خیابان ملت خبر داد و گفت: سه نفر زیر آوار محبوس شده بودند که زنده خارج شدند.

ریزش ساختمان دو طبقه قدیمی در خیابان ملت/ سه نفر زنده از زیر آورار خارج شدند

به گزارش قدس آنلاین، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش یک ساختمان قدیمی دو طبقه در خیابان ملت خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۱۱:۰۴ ظهر امروز یک مورد حادثه آوار در یک ساختمان قدیمی در خیابان ملت، خیابان آذرتوس به سامانه ۱۲۵ سارمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که در یک ساختمان دوطبقه قدیمی که ظاهراً کارگران در آن مشغول به کار بودند به یکباره هر دو طبقه تخریب شد و اطلاعات اولیه حاکی از این بود که افراد زیر آوار محبوس هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران بیان کرد: آتش نشانان با اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب و با ملاحظه شرایط ایمنی عملیات آواربرداری و جستجو را آغاز کردند و در مدت زمان کوتاهی توانستند هر سه نفر را که کاملاً زیر آوار محبوس بودند و از نقاط مختلف دچار مصدومیت و شکستگی شده بودند، خوشبختانه زنده خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند و در ساعت ۱۲:۲۴ عملیات به پاییان رسید.

ملکی در پایان گفت: در بناهای قدیمی تخریب و نوسازی و تعمیرات باید همراه با اتخاذ تمهیدات لازم باشد و خصوصاً در روزهایی که بارندگی است احتمال ریزش این گونه بناها بیشتر است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.