سرمربی پرتغالی استقلال، در پاسخ به سوالات جنجالی خبرنگاران آبادانی پا پس نکشید.

بگو مگوی جنجالی ساپینتو و خبرنگاران آبادان

به گزارش قدس آنلاین سرمربی پرتغالی استقلال، در پاسخ به سوالات جنجالی خبرنگاران آبادانی پا پس نکشید.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال پس از شکست صنعت نفت آبادان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به خبرنگاران گفت: ۱۵ دقیقه اول نیمه اول بسیار خوب ظاهر شدیم و جنگنده بودیم و بازی را کنترل کردیم. اما متاسفانه ۳۰ دقیقه آخر کنترل بازی را از دست دادیم و خوب نبودیم و توپ‌های زیادی را از دست دادیم و برای توپ‌های دوم نمی‌رفتیم. مثل این بود که اعتماد به نفس نداشتیم.

وی در ادامه گفت: در بین نیمه با بازیکنان صحبت کردم که خونسرد بوده و به خودشان ایمان داشته باشند. تا الان بازی‌های با کیفیتی ارائه داده بودیم. باید تحرکمان را بیشتر می‌کردیم و سرعتی می‌شدیم. می‌دانستیم تیم حریف خوب بازی می‌کند و جنگنده است. زمین چمن بلند بود و باعث می‌شد بازی سرعت نگیرد. برای تیم‌های بزرگی که بازی کنترلی دارند و سرعتی هستند این زمین خوب نیست. در نیمه دوم بیشتر پشت هجده قدم نفت ظاهر شدیم، موقعیت‌های زیادی خلق نکردیم اما با این حال لایق کسب برد بودیم. با نمایش نیمه دوم مستحق کسب برد بودیم.

سرمربی پرتغالی استقلال ادامه داد: تیم حریف به دنبال استفاده از اشتباهات ما بود. از هر موقعیتی می‌خواستند استفاده کنند که روی دروازه ما خطرناک ظاهر شوند.

سپس یکی از خبرنگاران از ساپینتو پرسید، به نظر شما تحرکات هیجانی نیمکت استقلال چه مقدار در اعلام پنالتی به نفع این تیم اثر داشت که ساپینتو در جواب گفت: من چیزی ندیدم. سپس در ادامه خبرنگار گفت نیمکت شما پر از هیجان بود که ساپینتو جواب داد: یک پنالتی نه، دو پنالتی باید گرفته می‌شد. اول قایدی و بعد آرمان. من سه بازیکن برای بازی بعد از دست دادم. آن چیزی که دیدم این بود. با یک خطا، یک کارت زرد داد. سه بازیکن را از دست دادم.

در ادامه یکی از خبرنگاران گفت بازیکنان استقلال تحت فشار خطا کردند و این مسئله به دلیل بازی خوب نفت بود. سرمربی آبی‌ها در پاسخ گفت: بازیکنان نفت واقعا شهامت بالا داشتند. از روحیه جنگندگی بالایی برخوردار هستند. داشتند باور می‌کردند که می‌توانند کارهایی روی تیم ما انجام دهند. خوب جنگیدند و برای ما بازی بسیار سختی بود اما آنطور که گفتم همه بازی‌ها سخت است. باید بتوانیم از موقعیت‌ها بهترین استفاده را کنیم و گل بزنیم.

بگو مگوی جنجالی ساپینتو و خبرنگاران آبادان

سپس یکی از خبرنگاران گفت استقلال موقعیت گل نداشته است که ساپینتو می‌گوید لیاقت برد داشته‌اند. لیاقت این تیم کسب تساوی بوده است و شانس آورده‌اند. ساپینتو در واکنش به این حرف گفت: پنالتی رو دیدید؟ این نظر شماست

در ادامه خبرنگار ادامه داد بنشینید و صحنه‌ها را ببینید. ایشان یک سرمربی حرفه‌ای هستند و بنشینند صحنه‌ها را ببینند. اگر این صحنه برای تیم خودشان رخ می‌داد آیا به داور اعتراض نمی‌کردند؟ سرمربی استقلال در پاسخ گفت: پنالتی، پنالتی است. اولین پنالتی را باید روی قایدی می‌گرفت ولی به ایده شما کاملا احترام می‌گذارم.

منبع: برترین ها

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.