تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، گفت: هنوز نرخ مصوب تخم‌مرغ اعلام نشده است و به همین دلیل ناچار شدیم برای اینکه مردم با مشکل مواجه نشوند، تا زمان ابلاغ نرخ مصوب، این کالا را طبق نرخ صورتجلسه عرضه کنیم.

نرخ مصوب تخم‌مرغ به میادین عرضه شهرداری تهران هنوز اعلام نشده است

به گزارش قدس آنلاین از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، ایوب فصاحت اظهار کرد: تغییر قیمتی در این زمینه ایجاد شد که هنوز به طور مصوب اعلام نشده است.

وی با اشاره به تأمین تخم مرغ میادین از سوی اتحادیه مرغداران، یادآور شد: مباشری از این اتحادیه تخم مرغ را درب غرفه های میادین میوه و تره بار تحویل می داد، اما ظاهراً قرار بر این است که رویه تغییر کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: مقرر شده تخم مرغ از درب مرغداری به ما تحویل داده شود، از این رو باید تشکیلات و شرایط حمل و نقل فراهم شود تا بتوانیم سریع، تحویل این کالا را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به این موضوع باید قیمت مصوب اعلام شود و مورد پذیرش همه باشد تا بار را تحویل دهند.

به گفته او، با پیگیری های صورت گرفته، مدیرکل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی و مرغداری طرف قرارداد اعلام کردند که بار را تحویل می دهند، اما باید نرخ را نیز اعلام کنند.

به گفته فصاحت، تخم مرغ باید طبق نرخ صورتجلسه عرضه شود تا مردم دچار مشکل نشوند و تلاش بر این است تا شرایط و قیمت مصوب اعلام شود، تخم مرغ براساس این نرخ در میادین عرضه شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.