امروز و همزمان با سالروز شهادت دخت نبی اکرم، حضرت صدیقه طاهره مردم ولایت‌مدار ایران پیکر 400 شهید گمنام را در تهران و سایر شهرهای سراسر کشور تشییع کردند.

 ایران به احترام فرزندان شهیدش به پا خواست/ لاله‌های فاطمی تا معراج پر کشیدند

به گزارش قدس آنلاین امروز و همزمان با سالروز شهادت دخت نبی اکرم، حضرت صدیقه طاهره مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی پیکر 400 شهید گمنام را در تهران و سایر شهرهای سراسر کشور تشییع کردند.

در تهران از ساعات ابتدایی صبح امروز مردم با حضور در خیابان انقلاب و اطراف دانشگاه تهران آیین تشییع پیکر 200 شهید گمنام دفاع مقدس را آغاز کردند.

قیام ایران برای شهیدان/ لاله‌های فاطمی تا معراج پر کشیدند


سخنران مراسم تهران آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران بود که در مقابل دانشگاه تهران به ایران سخن پرداخت.

رئیس جمهور در بخش‌هایی از سخنان خود گفت: صدیق به کسی می گویند که تمام زندیگی اش صدق باشد، گفتارش، کردارش و رفتارش را تایید کند. کسی که هم در اندیشه، اراده، فعل و هدف و مقصدش همه صدق وجود داشته باشد او صدیق است.

رئیسی با بیان اینکه شهادت نشان صدق است، ادامه داد: همین صداقت است که به شهادت ختم می شود و همه وجود شهدا آهنگ توحیدی دارد.

قیام ایران برای شهیدان/ لاله‌های فاطمی تا معراج پر کشیدند


تشییع باشکوه شهدای گمنام در مشهد

همزمان با شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س)، مشهد الرضا (ع) میزبان ۱۲ شهید گمنام دفاع مقدس است.

مراسم تشییع پیکر پاک 12 شهید گمنام دفاع مقدس در اجتماع بزرگ فاطمیون از میدان شهدای مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.

این شهدای گمنام که بر اساس نتایج آزمایش‌های ژنتیک همگی جوان و زیر 30 سال سن دارند، در جریان تفحص از محل عملیات های رمضان، خیبر، محرم، بدر، کربلای پنج و کربلای شش شناسایی شده اند.

قیام ایران برای شهیدان/ لاله‌های فاطمی تا معراج پر کشیدند

پایتخت فرهنگ و ادب ایران معطر به عطر شهدا شد

مراسم تشییع پیکر مطهر ۱۰ شهید گرانقدر دفاع مقدس، مقارن با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، صبح امروز از میدان ارم تا میدان امام حسین شیراز برگزار شد.

پیکر مطهر چهار شهید گمنام بعد از برگزاری آیین تشییع در شیراز در محل استانداری فارس، اداره کل آموزش و پرورش این استان، پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز واقع در شهر جدید صدرا و مجموعه صدرشیمی در منطقه آب باریک شیراز، خاکسپاری می‌شود. و مابقی شهدا به دیگر شهرهای استان منتقل خواهند شد.

قیام ایران برای شهیدان/ لاله‌های فاطمی تا معراج پر کشیدند

تجدید بیعت بجنوردی‌ها با شهیدان فاطمی

مردم شهید پرور استان خراسان شمالی نیز پیکر 6 شهید گمنام را تشییع کردند. این شهدای گمنام که از روزهای گذشته شهرهای مختلف استان را متبرک کرده بودند، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) بر روی دستان مردم بجنورد تشییع شدند.

در پایان این مراسم شهدای گمنام در پادگان یگان ویژه نیروی انتظامی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، دادگستری کل، پتروشیمی بجنورد، ستاد فرماندهی فراجای مانه و سملقان و روستای گزآباد این شهرستان تدفین شدند.

قیام ایران برای شهیدان/ لاله‌های فاطمی تا معراج پر کشیدند

5 شهید گمنام در زاهدان تشییع شدند

همزمان با سراسر کشور در سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، پیکر مطهر 5 شهید گمنام بر دستان مردم ولایتمدار و شهید پرور زاهدان تشییع شد.

پیکر مطهر این 5 شهید در مجتمع کوی پلیس، دانشگاه فرهنگیان، استانداری، پدافند هوایی و موزه دفاع مقدس زاهدان تدفین خواهد شد.

قیام ایران برای شهیدان/ لاله‌های فاطمی تا معراج پر کشیدند

لاله‌های فاطمی در قم شکوفا شدند

آیین تشییع پیکر 6 شهید گمنام و یک جانباز شهید دفاع مقدس در استان قم بر روی دستان خادمان حرم بانوی کرامت و مردم شهیدپرور قم آغاز شد. این مراسم از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر برگزار و سپس پیکر مطهر شهدا به سمت میدان جانبازان تشییع شدند.

سنندج میزبان شهدای گمنام

همزمان با سراسر کشور و مقارن با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر هشت شهید گمنام بر روی دستان آحاد مردم شهر سنندج تشییع شد.

در این مراسم که از میدان آزادی تا میدان انقلاب سنندج برگزار شد، مسئولین، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

پس از برگزاری مراسم تشییع، پیکر مطهر 3 شهید گمنام دوران دفاع مقدس برای تدفین در قروه (حوزه علمیه برادران، پارک رضوان و شهر مالوجه) و پیکر 2 شهید گمنام به سمت بیجار (حسن‌آباد یاسوکند و پیرتاج) و یک شهید برای تدفین در ارتش مریوان تشییع و بدرقه شدند.

همچنین پیکر مطهر 2 شهید گمنام در سنندج در استانداری و سازمان قضایی نیروهای مسلح کردستان تدفین می‌شوند.

قیام ایران برای شهیدان/ لاله‌های فاطمی تا معراج پر کشیدند


7 شهید گمنام فضای قزوین را معطر کردند

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با حضور پرشور مردم شهید پرور قزوین، آیین تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام تازه تفحص شده ایام دفاع مقدس، از مسجد امام خمینی(ره) غیاث آباد به سمت مسجد امام حسن عسگری(ع) شهرک کوثر آغاز شد.

قیام ایران برای شهیدان/ لاله‌های فاطمی تا معراج پر کشیدند


تشییع پیکر لاله‌های فاطمی در شهر شهیدان

آیین تشییع پیکرهای پاک و مطهر 13 شهید گمنام تازه تفحص شده ایام دفاع مقدس، صبح امروز با حضور مردم نصف جهان از میدان بزرگمهر برگزار شد. اصفهانی‌ها در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) همراه با شهیدان با ولایت تجدید پیمان کردند.

6 شهید گمنام در ارومیه تشییع شدند

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام امروز سه شنبه در ارومیه برگزار شد. آیین تشییع این شهدای گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا (س) در میدان انقلاب ارومیه انجام شد.

پیکر این شهدا برای خاکسپاری به تیپ ۴۱ هجومی شهید آبشناسان، ستاد مرزبانی استان و آموزشگاه امام سجاد (ع) ارومیه و در دیگر شهرستان‌های استان نیز به پایگاه مقاومت سلماس، پارک شهر بازرگان و روستای چورس شهرستان چایپاره منتقل و در مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

قیام ایران برای شهیدان/ لاله‌های فاطمی تا معراج پر کشیدند

مسافران خوشنام در آغوش دارالمومنین همدان

پیکر مطهر سه شهید گمنام تازه تفحص شده همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در پیاده‌راه میدان امام(ره) در جمع مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین تشییع شد.

قرار است پیکر شهدای خوشنام در پارک خضر، اداره کل آموزش و پرورش و تربیت معلم شهید مقصودی آرام بگیرند.

قیام ایران برای شهیدان/ لاله‌های فاطمی تا معراج پر کشیدند

لاله‌های فاطمی در ایلام روئیدند

پیکرهای مطهر 65 شهید گمنام دوران دفاع مقدس نیز در شهر ایلام با حضور با شکوه مردم این شهر تشییع شدند.

ایلامی‌ها همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) با راه و مکتب شهدا تجدید پیمان کردند.

تجدید بیعت مردم مازندران با شهیدان

امروز مردم استان مازندران در شهرستان ساری، پیکر مطهر ۱۴ آلاله گمنام دوران دفاع مقدس را در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمان با ایام سومین سالگرد سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج «قاسم سلیمانی» بدرقه و تشییع کردند.

ساروی‌ها با حضور در این مراسم بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان کردند و همسو بودن مکتب شهیدان و مادر سادات را فریاد زدند.

همزمان سایر شهرستان‌های استان نیز با حضور شهدای گمنام عطرآگین شد.

بندرعباسی‌ها پیکر شهدا را چون نگینی دربرگرفتند

آیین تشییع پیکر ۵ شهید گمنام دوران دفاع صبح امروز در بندرعباس برگزار شد. انبوه جمعیت حاضر در این مراسم، پیکر پاک شهیدان را در سالروز شهادت بی بی دوعالم همچون نگینی در بر گرفتند و با زمزمه یا زهرا شهدا را تا مسجد جامع بندرعباس بدرقه کردند.

قرار است تا پیکر این شهدا، شهرک پیامبراعظم(ص)، شهر درگهان قشم، شهرک شهید توحیدی جاسک و حسینیه امام رضا(ع) کردر رضوی میناب در ایام دهه مقاومت تشییع و به خاک سپرده شوند.


سمنانی‌ها شهدای خوش‌نام را بدرقه کردند

پیکر مطهر 6 شهید خوش‌نام دوران دفاع مقدس با حضور باشکوه مردم شهرهای مختلف استان سمنان تشییع شد.

مردم سمنان با حضور باشکوه در این مراسم، بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل و شهیدان دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تجدید میثاق کردند.

آئین تشییع و تدفین شهید گمنام در استانداری سمنان نیز صبح امروز انجام شد و مراسم باشکوه دیگری از ساعت ۱۴:۳۰ از میدان کوثر به سمت میدان سعدی (کانون بسیج جوانان- معراج‌الشهدا) این شهر برگزار می‌شود.

دیار آفتاب میزبان شهیدان گمنام

مراسم تشییع شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز همزمان با سالروز شهادت حصرت فاطمه(س) در اراک نیز برگزار شد.

اراکی‌ها پیکر پاک 5 شهید گمنام دوران دفاع‌مقدس را از میدان شهدا به سمت مصلی بیت‌المقدس اراک تشییع کردند.

شب گذشته مراسم محفل انس با شهدا در حسینیه عاشقان ثارالله اراک با حضور با شکوه مردم برگزار شد.

گیلان عطر کربلا گرفت

امروز شهر رشت هم‌زمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بار دیگر عطر کربلا به خود گرفت.

امروز همه از پیرزن گرفته تا پیرمرد، زن و مرد و کودک و نوجوان آمده بودند تا بار دیگر ثابت کنند در خط شهدا هستند، حضور کودکان بر روی دوش پدران و نگاه‌های جذاب آنان به تابوت‌های پهلوانان عاشق دیدنی بود، مادران شهدای چشم‌انتظار نیز در سیل جمعیت حضور داشتند.

شهدا بار دیگر در رشت غوغا به پا کردند و خیابان‌های این شهر با مردمانی که برای بدرقه یادگاران دفاع مقدس در روز شهادت مادر گمنامی‌ها آمده بودند، فرش شد و کاروان اهالی بهشت امروز پس از بدرقه در کوچه به کوچه شهر و روستای استان گیلان به شهر رشت رسیدند.

دیار شور و شعور حسینی میزبان شهدای گمنام

رنجانی‌ها نیز صبح امروز سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) آیین تشییع و تدفین شهدای گمنام در زنجان آغاز شد و پیکر شهیدان گرانقدر از حسینیه ثارالله زنجان به سمت کوی سازمانی آمادگاه ولایت زنجان تشییع و در میان استقبال ساکنان این مجموعه به خاک سپرده شد.

همچنین پیکر دیگر شهید میهمان استان زنجان هم اکنون در اجتماع با شکوه مردم عزادار در دسته عزاداری فاطمیون زنجان تشییع و بعد از ظهر امروز در مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان به خاک سپرده خواهد شد.

 ایران به احترام فرزندان شهیدش به پا خواست/ لاله‌های فاطمی تا معراج پر کشیدند


تشییع لاله‌های فاطمی در پایتخت مقاومت جهان اسلام

کرمانی‌ها نیز همزمان با سالروز شهادت فاطمه اطهر(س) و در آستانه سومین سالگرد سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، پیکر پاک ۶ شهید گمنام دفاع مقدس را از چهارراه شهید کاظمی تا چهارراه طهماسب‌آباد تشییع کردند.

پیکر پاک چهارتن از این شهدا در پارک شهید احمد هدایت واقع در بلوار پزشک در منطقه دو، پارک شهید مطهری واقع در منطقه سه، پارک فروغ واقع در خیابان شهید دستغیب در منطقه چهار شهر کرمان و زمین ورزشی در محله «سعیدی» ابتدای جاده «کوهپایه»، خاکسپاری می‌شود و دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری و ستاد فرماندهی جنوب‌شرق ارتش نیز مدفن دو شهید دیگر است.

 ایران به احترام فرزندان شهیدش به پا خواست/ لاله‌های فاطمی تا معراج پر کشیدند


وداع باشکوه بیرجندی‌ها با لاله‌های فاطمی

مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام همزمان با سراسر کشور از میدان شهدا تا میدان ابوذر بیرجند به عنوان میدان اصلی مرکز این شهر با حضور پرشور مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثاگران، مسوولان استان، فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

پیکر مطهر یک شهید گمنام امروز در استانداری خراسان جنوبی، یک شهید در حوزه علمیه رضویه بیرجند و یک شهید نیز در کارخانه کویر تایر آرام می‌گیرد. همچنین پیکرهای سه شهید گمنام دیگر در روستای دهشک قاینات، مسجد جامع طبس و روستای محمدآباد این شهرستان تشییع و تدفین می‌شوند.

مراسم وداع با شهدا و عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز دیشب با حضور گسترده مردم و جوانان در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 0
    حالا با تابوت اومدن هر جوری که بود اومدن🥀