سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که رزمایش الرکن الشدید ۳ بر آمادگی جناح‌های نظامی گروه‌های مقاومت برای دفاع از مردم و سرزمین فلسطین تاکید می‌کند.

سخنگوی جنبش حماس: رزمایش «الرکن الشدید ۳» نشانه آمادگی گروه‌های مقاومت است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: رزمایش «الرکن الشدید 3» که توسط اتاق عملیات مشترک در شمال نوار غزه برگزار شد، بر محوریت اقدام واحد مشترک گروه‌های مقاومت و اتحاد آنها تاکید کرد.

حازم قاسم در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: این رزمایش بر آمادگی جناح‌های نظامی گروه‌های مقاومت برای همه تحولات فلسطین و آمادگی آنها برای دفاع از مردم، مقدسات، سرزمین و خانواده‌های قهرمانمان، به ویژه مقابله با کابینه فاشیستی بعدی رژیم اشغالگر صهیونیستی، تأکید می‌کند.

وی در ادامه بر لزوم کار میدانی مشترک و هماهنگی در اقدامات مقاومت در همه مناطق فلسطین تاکید کرد و گفـت: این رزمایش پیام واقعی وحدت ملت ما در سراسر فلسطین است.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای از برگزاری رزمایش نظامی گسترده «الرکن الشدید 3» در شمال نوار غزه با حضور رزمندگان زبده خبر داد.

در این بیانیه آمده است: این رزمایش به منظور سنجش سرعت واکنش نیروهای مقاومت در هر شرایط اضطراری و آزمایش آمادگی رزمندگان برای بسیج و مقابله با دشمن برگزار شد.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین همچنین تاکید کرد: ما به اسیران قهرمان خود اطمینان می‌دهیم که مقاومت فلسطین تا زمان شکستن غل و زنجیر آنها، شبانه روز به تلاش خود ادامه خواهد داد و برای آزادی هر اسیری که در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برد، تلاش خواهد کرد.

طبق این بیانیه، این مانور شامل سناریوهای تاکتیکی مختلف و مهمتر از همه، حمله به پشت خطوط دشمن بود.

گروه‌های مقاومت، این رزمایش را با مهمات جنگی برگزار کردند که طی آن عملیات به اسارت گرفتن نظامیان صهیونیست شبیه سازی شده است.

شاخه‌های نظامی گروه‌های مقاومت فلسطین رزمایش‌های نظامی مشترک «الرکن الشدید 2» را هشتم آذر 1400 برگزار کرده بودند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.