تعداد کل تلفات از شدیدترین طوفانی که تابه‌حال آمریکا را در تعطیلات کریسمس دربرگرفته، به حداقل ۶۱ نفر رسیده است.

تلفات طوفان در آمریکا به ۶۱ نفر رسید

به گزارش قدس آنلاین، طبق گفته مارک پولونکارز، یکی از مقامات شهرستان ایری در نیویورک، دو نفر دیگر در غرب این ایالت بر اثر طوفان بی‌سابقه جان خود را از دست داده‌اند و تعداد تلفات طوفان در این منطقه به ۳۹ نفر رسیده است. شهرستان ایری شامل شهر بوفالو می‌شود که اکثر تلفات متعلق به آن بوده‌اند.

به‌این‌ترتیب تعداد کل تلفات از شدیدترین طوفانی که تابه‌حال آمریکا را در تعطیلات کریسمس دربرگرفته، به حداقل ۶۱ نفر رسیده است.

پولونکارز گفت از ۳۹ مرگی که در شهرستان ایری گزارش شده، ۱۷ نفر در خارج از خانه، ۱۱ نفر در داخل خانه، ۴ نفر در خودروهای خود، چهار نفر هنگام پارو کردن برف‌ها و سه نفر به‌خاطر تأخیر نیروهای امدادی جان خود را از دست داده‌اند.

۹ نفر هم در ایالت اوهایو در اثر تصادفات رانندگی مرتبط با طوفان جان خود را از دست داده‌اند و تلفات دیگری هم در حداقل ۶ ایالت دیگر وجود داشته است.

مقامات نیویورک به‌دنبال افزایش دما و آب شدن برف‌ها، نگران براه افتادن سیل هستند.

در شرایطی که شهر بوفالو خود را از این فاجعه بیرون می‌کشد، انتقادهای فراوانی نسبت‌به پاسخ مقامات در برابر این طوفان ایجاد شده‌است. پولونکارز عکس‌العمل مسئولان را خجالت‌آور اعلام کرد.

طوفان همچنین دمای ایالت‌هایی مثل تگزاس و فلوریدا را به‌شدت پایین آورده و باعث آشفتگی در فرودگاه‌ها و لغو یا تأخیر هزاران پرواز شده‌است.

منبع: صراط نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.