امام جمعه موقت مشهد گفت: استکبار جهانی و دشمنان به سرکردگی آمریکا هیچ زمان دست از توطئه بر علیه کشور ما بر نمی دارند و باید همواره با حفظ بصیرت دینی و انقلابی و حضور گسترده در صحنه معاندان را در نیل به اهدافشان ناکام گذاشت.

باید با حفظ بصیرت دینی معاندان را در نیل به اهدافشان ناکام گذاشت

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام محمد باقر فرزانه روز جمعه در یادواره شهدای گناباد اظهار کرد: دشمنان و ایادی سرسپرده داخلی و خارجی آنها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با انواع توطئه ها به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران بودند ولی شرکت باشکوه مردم مومن و ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی تحت رهبری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در همه صحنه ها یکی بعد از دیگری نقشه های دشمنان را ناکام گذاشت.

امام جمعه موقت مشهد گفت: حضور گسترده مردم در صحنه دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و از جمله حماسه نهم دی دشمنان را در نیل به اهداف پلیدشان ناکام گذاشت.

وی ادامه داد: در اغتشاشات و فتنه اخیر هم دشمنان سعی می کردند که کشور ما را به سه قسمت تقسیم و در هر یک از آنها آشوب به پا کنند ولی به اهداف خصمانه خود دست نیافتند.

حجت الاسلام فرزانه افزود: حکومت اسلامی با رهبری ولایت فقیه و برگزاری انتخاباتی مردمی خواست عمومی مردم است و به برکت نظام جمهوری اسلامی، کشور ما علاوه بر پیشرفت در بخشهای مختلف به سطح بالایی از آمادگی نظامی و موشکی دست یافته است و اگر دشمنان جرات تعدی به کشور ما را پیدا کنند نیروهای مسلح ما در مدت زمان بسیار کوتاهی پایگاههای آنها را در منطقه با خاک یکسان می کنند.

امام جمعه موقت مشهد گفت: دشمنان که از ابعاد قدرت نظامی ایران آگاهی دارند جرات حمله به کشور ما را پیدا نکردند.

وی افزود: آمریکا به دنبال آن است که ایران استقلال نداشته باشد و قبل از پیروزی انقلاب برای انتخاب یک وزیر از آنها اجازه گرفته می شد و در انتخاب نمایندگان و مسوولان کشور ما دخالت داشتند.

حجت الاسلام فرزانه اضافه کرد: آمریکا به دنبال آن است که در کشور ما نظامی حاکم شود که در آن اتحاد و همدلی وجود نداشته باشد و با رژیم اشغالگر قدس دشمنی نداشته باشد و به ایرانی تبدیل شود که فرهنگ غرب در آن استوار باشد و بر این اساس به دنبال گسترش بی حجابی و روابط آزاد با غربیان هستند ولی هیچ زمان به آرزوی خود نمی رسند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.