طی روزهای ششم، هفتم و صبح امروز نهم دیماه پیکر سه شهید گمنام دفاع مقدس در سه شهر خراسان رضوی به خاک سپرده شدند.

پیکر سه شهید گمنام دفاع مقدس در ۳ شهر خراسان به خاک سپرده شدند

به گزارش قدس خراسان، ۱۲ شهید گمنام پس از اینکه طی روزهای گذشته در هشت محور شهرستانی تربت‌جام، کاشمر، گناباد، تربت‌حیدریه، سبزوار، قوچان، مشهد و نیشابور در مراسم و مجالس فراوانی حضور پیدا کردند، سرانجام در چندین نقطه استان از جمله سه شهرستان خراسان رضوی آرام گرفتند.

روز ششم دی‌ماه پیکر یک شهید گمنام عملیات «خیبر» با حضور قشرهای مختلف مردم در نیشابور تشییع و در دانشگاه این شهر به خاک سپرده شد. سن تقریبی این شهید ۱۷ ساله و متعلق به عملیات خیبر در جزیره مجنون به تاریخ اسفندماه سال ۱۳۶۲ است.

آئین تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام با حضور گسترده مسئولین محلی و قشرهای مختلف مردم به‌خصوص دانشجویان از میدان امام خمینی(ره) آغاز و تشییع‌کنندگان شهید گمنام عملیات خیبر را تا مسجد جامع بدرقه کردند و پس از اقامه نماز در جایگاه ابدی‌اش آرام گرفت.

پیکر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس دیگر هم هفتم دی‌ماه با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسوولان تربت‌حیدریه تشییع و در دانشگاه این شهرستان به خاک سپرده شد.

شهید گمنام دانشگاه عالی تربت‌حیدریه در تاریخ دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج و در منطقه شلمچه به شهادت رسیده است. این شهید نیز حدوداً ۲۰ ساله است.

صبح امروز نهم دی هم پس از وداع مردم شهرستان های خوشاب، داورزن، جوین و جغتای، پیکر مطهر شهید در بوستان مهرگان ششتمد تدفین شد. این شهید در عملیات رمضان به تاریخ مرداد ۱۳۶۱ در شرق بصره به شهادت رسیده است و سن تقریبی‌اش ۲۳ سال است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.