توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد گوسفند و گوساله به نرخ دولتی از سوی وزارت جهاد کشاورزی آغاز شده و امیدواری به کاهش قیمت بازار بیشتر شده است.

آغاز توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد به نرخ دولتی

به گزارش قدس آنلاین، در پی نوسانات قیمت گوشت در بازار و برای کاهش قیمت ها، وزارت جهاد کشاورزی اقدام به توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد در بازار کرده است.

وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرده با عنایت به نوسانات افزایشی در قیمت گوشت قرمز و اهتمام ویژه دولت در تامین سبد پروتئین خانوار با قیمت مناسب، وزارت جهاد کشاورزی به توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد گوسفند و گوساله با قیمت مناسب اقدام کرده است.

بر اساس این گزارش هر کیلوگرم گوشت گوسفندی ران 155 هزار، کف دست 145 هزار، گردن 135 هزار، راسته 140 هزار و قلوه گاه 130 هزار تومان عرضه می شود همچنین هر کیلو گوشت گوساله ران 155 هزار، سردست 150 هزار ، گردن 150 هزار، راسته 160 هزار و قلوه گاه 130 هزار تو مان عرضه می شود.

قیمت گوشت در روزهای گذشته به کیلویی 250 هزار تومان هم رسیده بود این در حالی است که اتحادیه های تولید تاکید دارند که مازاد دام در کشور وجود دارد دولت برای کنترل قیمت بازار ابتدا صادرات دام را محدود و متوقف کرد و بعد به توزیع گسترده گوشت اقدام کرده تا قیمت را در بازار متعادل کند.

برخی معتقدند افزایش قیمت مرغ پس از حذف ارز دولتی موجب شده تقاضا برای گوشت بیشتر شود و همین عاملی برای افزایش قمیت شده بود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.