رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: هوشمند سازی خدمات و فعالیت های جمعیت هلال احمر در دستور کار است زیرا این مسیر زمینه توسعه برنامه‌ها و فعالیت های این نهاد را به خوبی فراهم خواهد کرد.

هوشمند سازی خدمات جمعیت هلال احمر در دستور کار است

به گزارش قدس آنلاین، دکتر پیرحسین کولیوند امروز( ۹ دی ماه) در نشست شورای معاون و هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ضایعه درگذشت امدادگر این نهاد در حین ماموریت بسیار جانسوز بود و برای دو مصدوم امدادگر دیگر نیز شفای جاعل را خواستاریم و پیگر مشکلات این عزیزان هستیم تا صحت و سلامتی دوباره خود را بازیابند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: در فعالیت های جمعیت هلال احمر الگوهای دینی و قرآنی مختلفی هست که به عنوان چراغ راهنمای در مسیر خدمت قرار دارد و همه فعالیت ها باید در مسیر رضای خداوند متعال و بندگان باشد.

وی اظهارکرد: در حوزه آی تی و دیجیتال برای ارائه خدمات بهتر کاستی‌هایی داریم که برای حفظ منابع باید به این سمت حرکت کنیم و از تکنولوژی‌های نوین و هوشمند سازی خدمات بهره مند شویم زیرا همین افزایش خسارت ها به دلیل بی‌توجهی به کارهای هوشمندانه است.

کولیوند خاطر نشان کرد: هوشمندسازی خدمات و فعالیت های جمعیت هلال احمر در دستور کار است زیرا این مسیر زمینه توسعه برنامه‌ها و فعالیت های این نهاد را به خوبی فراهم خواهد کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور افزود: تامین تجهیزات مورد نیاز نیز از دیگر برنامه‌ها است و برای خرید ۳۰۰ آمبولانس و ۶۰ خودرو امداد و نجات از طریق صلیب سرخ جهانی در حال رایزنی هستیم و بزودی این خودروها وارد کشور خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر کولیوند در پایان گفت : متاسفانه تحریم ها حتی به خودروهای امداد و نجات رسیده است و کشورهای استکباری در برابر این مسئله زورگویی می‌کنند اما صلیب سرخ جهانی همکاری ویژه ای در این زمینه دارد تا تجهیزات مورد نیاز وارد کشور شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.