این روزها با پیشرفت علم و تکنولوژی بشر به جایگاه مناسبی در زمینه تأمین امنیت رسیده است. همه شما به خوبی می‌دانید که تأمین امنیت و حفظ حریم شخصی از چه اهمیتی برای افراد برخوردار است. دوربین‌های مداربسته در عصر تکنولوژی امروز به خوبی توانسته‌اند نیاز بشر را در این حوزه مرتفع سازند.

توصیه کارشناسان به افرادی که قصد خرید دوربین مداربسته دارند

دوربین مداربسته یا (CCTV ( Closed Circuit Television نوعی تلویزیون مدار بسته در دو نوع آنالوگ و تحت شبکه است که در آن دوربین ها و سیستم ضبط کننده به گونه ای بهم متصل می شوند که از توزیع و پخش داده ها به صورت عمومی جلوگیری شود. فناوری دوربین مداربسته بر پایه نصب تعدادی دوربین در زوایای مختلف یک محیط با هدف نظارت و حفظ امنیت و ضبط وقایع، فعالیت ها،ورودی ها و خروجی ها توسط یک ضبط کننده و ثبت و ذخیره سازی آن در حافظه های مخصوص و قابل مشاهده با استفاده از یک نمایشگر برای افرادی خاص است.

با توجه به اینکه در این ابزارهای دیجیتال تنوع بسیاری دیده می‌شود، خرید دوربین مداربسته مستلزم رعایت چند نکته مهم است که کارشناسان قلاب به شما توصیه می‌کنند؛ بنابراین خواندن این مقاله به شما کمک می‌کند که در خرید دوربین مداربسته به درستی عمل کنید و انتخاب هوشمندانه‌ای را برای خود رقم بزنید. در ادامه راجع به راهنمای خرید انواع دوربین مدار بسته صحبت خواهیم کرد.

توصیه کارشناسان به افرادی که قصد خرید دوربین مداربسته دارندراهنمای خرید دوربین مدار بسته

همان‌طور که می‌دانید دوربین مداربسته انواع مختلفی دارد. تکنولوژی به کار رفته در هر دوربین سبب تفاوت آن با مدل دیگر می‌شود. در کل دوربین‌های مداربسته در دو نوع تحت شبکه و آنالوگ ساخته می‌شوند و هدف آن‌ها نظارت و ضبط و ثبت وقایع مختلف است. با توجه به اینکه دوربین‌های مداربسته نوع و کارایی مختلفی دارند، باید هنگام خرید این محصولات به نیاز کاربری خود توجه کنید.

اگر در مورد امنیت خانواده یا کسب و کار خود جدی هستید، نصب دوربین مدار بسته یکی از مهم ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. برخلاف بسیاری دیگر از تجهیزات امنیتی که می‌توانید نصب کنید، دوربین مدار بسته نه تنها از ورود سارقان، مزاحمان و سایر بازدیدکنندگان ناخواسته به ملک شما جلوگیری می‌کند، بلکه می‌تواند برای دستگیری و تعقیب هر کسی که سعی در سرقت منزل شما داشته باشد بسیار مفید باشد.

فاکتورهای مختلفی در خرید دوربین مداربسته نقش دارند که آشنایی با آن‌ها به انجام یک خرید ایده‌آل کمک بسیاری می‌کند. طبیعتا هدف هر کاربر از خرید و نصب دوربین مداربسته تأمین امنیت و حفظ حریم شخصی است؛ بنابراین در صورتی که دوربین مدار بسته منتخب شما با نیاز کاربری‌تان تناسب نداشته باشد، به هدفی که در خرید این محصول دارید، دست نخواهید یافت. قبل از خرید هر نوع دوربین مدار بسته باید شرایط محیط را در نظر بگیرید.

همان‌طور که گفتیم دوربین‌های مدار بسته در دو نوع آنالوگ و تحت شبکه وجود دارند. دوربین‌های تحت شبکه به تکنولوژی مدرن مجهزند و به‌عنوان دوربین‌های هوشمند با پردازش قوی شناخته می‌شوند. ممکن است اصلا مکان مورد نظر شما به یک دوربین هوشمند گران قیمت نیاز نداشته باشد. به همین خاطر باید قبل از خرید شرایط محیط را بسنجید. پس از آن باید محل نصب دوربین مداربسته را تعیین کنید.

برخی از دوربین‌ها نیاز به استتار دارند؛ به همین خاطر اندازه و شکل دوربین بسیار مهم است. همچنین اگر برای فضای آزاد قصد خرید دوربین مداربسته دارید، باید به عایق رطوبتی دوربین توجه داشته باشید. توجه به شرایط نوری از دیگر فاکتورهای مهم در نصب دوربین مدار بسته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نصب دوربین مدار بسته روی لینک زیر کلیک کنید:https://gholab.ir/blog/نصب-دوربین-مدار-بسته/دیجیتال/تجهیزات-امنیتی و-شبکه

اگر به دنبال ضبط تصاویر در شرایط نوری متفاوت و در تاریکی هستید، باید دوربین مخصوص آن را تهیه کنید.‌ این نوع دوربین‌ها معمولا به اشعه مادون قرمز مجهزند. هرچه کیفیت تصاویر ضبط شده بیشتر باشد، دوربین مدار بسته به حافظه ذخیره‌سازی بیشتری احتیاج دارد.‌ برخی از مدل‌های دوربین مدار بسته پس از پرشدن حافظه برای ادامه ضبط، فضای ذخیره‌سازی را پاک می‌کنند.

قیمت دوربین مدار بسته سیم‌دار از دوربین‌های بی‌سیم ارزان‌تر است. اگر می‌خواهید تمام فضای مکان مورد نظر را تحت نظارت خود داشته باشید، می‌توانید از چند دوربین در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید که مسلما هزینه خرید دوربین مدار بسته برای شما افزایش می‌یابد. اگر در هزینه خرید دوربین مداربسته محدودیت دارید، می‌توانید دوربینی تهیه کنید که با چرخش افقی و عمودی فضای بیشتری را تحت پوشش قرار دهد.

برخی برندها دوربین‌های مدار بسته خود را به همراه لوازم جانبی عرضه می‌کنند. در حالی که برخی دیگر از این محصولات فاقد لوازم جانبی هستند. حال که با راهنمای خرید دوربین مداربسته آشنا شدید، بهتر است به برند این محصولات نیز اشاره‌ای داشته باشیم. قطعا توجه به برند این محصولات به‌عنوان یک فاکتور مهم در خرید آن‌ها مطرح می‌شود.

قطعا برند هر دوربین مداربسته کیفیت و اصالت آن را نشان می‌دهد. به علاوه اینکه تعیین قیمت دوربین‌های مداربسته به شدت تحت تأثیر برند آن‌ها قرار دارد. پس از اینکه نیاز کاربری خود را ارزیابی کردید، می‌توانید در لیست دوربین‌های مدار بسته قلاب با برندهای معروف این محصول آشنا شوید.

درباره قلاب

قلاب یک برند یا سایت فروش شخصی نیست، قلاب در واقع بازار مقایسه قیمت کالاهای مختلف است و شما را به فروشندگان اصلی محصولات متصل می‌نماید. در واقع شما می‌توانید از طریق این مرجع بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات مورد نیاز را تهیه کنید. بهتر است بگوییم هدف قلاب (https://gholab.ir) آن است که مشتریان بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت تهیه کنند. قیمت‌گذاری محصولات و قرارگرفتن آن‌ها در جدول مقایسه در سایت قلاب امکان خرید آسان و مطمئن را برای افراد فراهم ساخته است؛ بنابراین وقتی کارشناسان این مرجع شما را در خرید محصولی مانند دوربین مداربسته راهنمایی می‌کنند، تنها به دنبال رفع نیاز شما هستند.

راه های ارتباطی قلاب:تلفن: ۴۱۶۵۸-۰۲۱ داخلی ۵

آدرس: عباس آباد ،بخارست خیابان دوم، پلاک ۸ واحد ۱۰

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.