فرمانده کل انتظامی کشور گفت: به فرموده شهید والامقام سردار سپهبد حاج "قاسم سلیمانی" ایران اسلامی حرم است از این رو بایستی با در راس قراردادن مکتب حاج قاسم از این حرم تا پای جان حفاظت و حراست کنیم.

سردار اشتری: همکاران ما با اقتدار و صلابت در میدان نبرد با معاندان حضور داشتند/توجه ویژه سردار سلیمانی به نیروی انتظامی

به گزارش قدس آنلاین، سردار اشتری در آیین نکوداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج "قاسم سلیمانی" به اهمیت برگزاری این مراسم باشکوه اشاره کرد و ادامه داد: امروز مراسمی که به یاد حاج قاسم سلیمانی و شهدای والامقام برگزار شد، روز پربرکتی برای مجموعه انتظامی کشور نیز هست؛ هر زمان که به یاد شهدا باشیم و با برگزاری این قبیل مراسم یاد شهدا را زنده نگه داریم در اصل از ارزش ها و آرمان های والای شهیدان گرانقدر و انقلاب اسلامی پاسداری کرده ایم.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره عالم ربانی آیت الله "محمدتقی مصباح یزدی" و روز بصیرت به بیان چند خاطره از شهید والامقام سردار حاج "قاسم سلیمانی" پرداخت و عنوان کرد: این شهید والامقام و معزز توجه ویژه ای به مجموعه انتظامی کشور و کارکنان داشتند به طوری که ایشان در سخنان خود بیان می کردند که همه ما مدیون زحمات شبانه روزی همکاران انتظامی در راستای برقراری امنیت و آرامش در کشور هستیم و این میزان از توجه برای انتظامی کشور بسیار افتخار بزرگی است.

این مقام ارشد انتظامی به تواضع و مردم داری شهید "سلیمانی" نیز اشاره و تصریح کرد: سردار دل ها شهید حاج "قاسم سلیمانی" شهادت را عاقبت بخیری می دانستند و در نهایت در راستای امنیت و آرامش ایران اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و عاقبت بخیر شدند.

سردار اشتری همچنین گفت: شهید حاج "قاسم سلیمانی" عاشق شهادت بودند و هر زمان به یاد رفقای شهیدش از جمله شهیدان والامقام "خرازی" و حاج "احمد کاظمی" می افتادند، منقلب می شدند و آرزوی شهادت می کردند؛ ان شاءالله همه ما نیز در مسیر شهدا قرار بگیریم و با ادامه راه این عزیزان در راستای سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی به شهادت برسیم.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تعمیم و بسط این فرهنگ غنی و ارزش های عظیم آن در بطن جامعه، جاودانه نگه داشتن یاد و خاطره حماسه آفرینی، صبوری و مقاومت خانواده معظم شهدا و ایثارگران دفاع مقدس ادامه داد: شهید والامقام حاج "قاسم سلیمانی" علاوه بر اخلاص و صداقت عملی که داشتند، فرمانده‌ایی شجاع و باتدبیر و دارای دیپلماسی قوی بودند و با عقلانیت و اقتدار در میدان نبرد حضور داشتند.

شهید حاج "قاسم سلیمانی" با خدا معامله کرد

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه شهید حاج "قاسم سلیمانی" با خدا معامله کرد، افزود: زمانی که تمام کارهای ما برای رضایت خداوند متعال باشد و در این مسیر با گام های استوار قدم برداریم و با خدا معامله کنیم خداوند نیز پاداش عظیمی را نصیب بنده خود خواهد کرد از این رو حاج قاسم نیز محبوب قلب ها شد به طوری که شاهد مشتاقان و علاقه مندان به حاج قاسم پس از شهادت ایشان و حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر ایشان بودیم.

وی همچنین به اخلاص و ولایتمداری شهید حاج "قاسم سلیمانی" نیز اشاره و خاطرنشان کرد: همه ما امروز وظیفه و تکلیف مهمی را برعهده داریم که آن ادامه دادن راه شهیدان خصوصا شهید حاج "قاسم سلیمانی" است؛ به فرموده این شهید والامقام ایران اسلامی حرم است از این رو بایستی با در راس قراردادن مکتب حاج قاسم از این حرم تا پای جان حفاظت و حراست کنیم.

اقتدار و صلابت انتظامی کشور

این مقام ارشد انتظامی به اغتشاشات اخیر به سرکردگی ضدانقلاب و منافقان کور دل و ایستادگی کارکنان جان برکف فراجا در برابر آنان اشاره کرد و گفت: به لطف و عنایت الهی فتنه دشمنان ناکام ماند و جا دارد در این مراسم پربرکت از مجاهدت ها و ایثارگری های تمامی همکارانم در سراسر کشور به واسطه ایستادگی در برابر دشمنان تقدیر و تشکر کنم.

وی ادامه داد: انصافا همکاران ما در مجموعه انتظامی کشور جان خود را در دفاع از جان، مال و ناموس مردم و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طبق اخلاص گذاشتند؛ همکاران ما در سراسر کشور با اقتدار و صلابت در میدان نبرد با دشمنان و معاندان حضور داشتند و از این حرم پاسداری کردند.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار اشتری ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان "اسماعیل چراغی" و "تورج اردلان" عنوان کرد: در اغتشاشات اخیر بسیاری از همکاران ما به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و عده ای هم جانباز و مجروح شدند؛ قدردان همه این عزیزان و صبوری و مقاومت خانواده های آن ها و فرزندانشان و همچنین مدافعان حرم هستیم.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند که ایران اسلامی با وجود جوانان غیور و جان برکف خصوصا جوانان باغیرت در مجموعه انتظامی کشور لحظه ای از دفاع از جان، مال و ناموس مردم و تمامیت ارضی ایران اسلامی دریغ نخواهد کرد و با ادامه دادن راه شهیدان و مکتب حاج قاسم، دشمن را سرشکسته و مایوس خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.