سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: یک تیم صنعتی چهاربرابر ما بودجه دارد که این وضعیت مصداق یک بام و دو هوا است.

تارتار: نتایج کی‌روش معمولی بود/ تیم صنعتی ۴ برابر ما بودجه دارد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل هوادار در هفته پانزدهم لیگ برتر، اظهار کرد: با تیمی بازی داریم که جوان و دونده است. آنها می‌توانند کار را برای هر تیمی سخت کنند. هوادار تیمی سخت‌کوش است. من امیدوارم زمین ورزشگاه دستگردی به نحوی باشد که دو تیم بازی خوبی انجام دهند؛ اما در بازی قبلی با توجه به بارندگی، زمین کیفیت خوبی نداشت و کار برای تیم ها سخت شده بود. امیدارم فردا شرایط زمین مساعد باشد تا روی زمین بازی کنیم. در غیر این صورت باید تاکتیک های دیگری استفاده کنیم تا آنها را شکست دهیم. امیدوارم روز کم اشتباهمان باشد و از اشتباهات حریف استفاده کنیم.

وی افزود: در بازی قبلی ترمرکز نداشتیم و نزدیک بود بازی را از دست بدهیم. امیدوارم فردا کم اشتباه باشیم تا بتوانیم هوادار را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد نفرات غایب تیمش تصریح کرد: محروم نداریم. سعید باقرپسند، مسعود ابراهیم زاده و سجاد عاشوری مصدوم هستند و سایر نفرات را در اختیار داریم.

تارتار در مورد تقویت تیمش خاطرنشان کرد: تمرکز ما روی بازی فردا است. در خلال تمرینات به این مسائل فکر می کنیم؛ اما تمرکز ما روی بازی فردا است. مثل همه تیم ها تغییر خواهیم داشت و سعی می کنیم تیممان را بهتر کنیم.

وی در رابطه با اشتباهات داوری در فوتبال ایران تصریح کرد:‌ تا سیستم VAR نیاید این مشکلات هست. در تمام دنیا مشکل داوری بوده و اگر می خواهیم شرایط بهتر شود باید زودتر VAR بیاید تا این مشکلات مرتفع شود. جلسات اخیر برای سمت این سیستم ما را امیدوار کرد. این مشکلات قبل از VAR همه جای دنیا بوده است.

تارتار در رابطه با اینکه از عملکرد تیمش در نیم فصل دوم رضایت دارد یا خیر، تصریح کرد: با توجه به بودجه، الان نسبت به سال گذشته این موقع بهتر باشیم. درست است مساوی زیاد داشتیم، اما در طول نیم فصل فقط دو باخت مقابل تیم های مدعی آن هم با اختلاف یک گل بوده. شرایط ما بد نیست. اگر فردا کم اشتباه باشیم و تمرکزمان بالا باشد امیدوارم بتوانیم دست پر زمین را ترک کنیم.

وی در مورد فقر گلزنی تیم ها گفت: این ضعف فوتبال ماست. اگر بخواهیم ریشه یابی کنیم بازیکنان خوبمان در خط حمله به خاطر بحث مالی به کشورهای دیگر می‌روند. باید بازیکن تولید کنیم. متاسفانه از آکادمی غافل می شویم. اگر در آن قسمت هزینه کنیم و از آکادمی تولید کنیم بهتر است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکید کرد: الان در بین گزینه‌های داخلی فردی را داریم که از او حمایت کنیم؟ اگر آن شخص نیست روی گزینه های خارجی که خوب هستند و انرژی و انگیزه دارند و بیایند و چیزی اضافه کنند باید پافشاری کنیم. من منکر زحمات کی‌روش نیستم. کی روش نتایجش معمولی بود. وقتش است یک نیروی جدید بیاید و فوتبال تهاجمی را برنامه ریزی کند. فقط نباید دفاع کرد. اگر می‌بینید خیلی از تیم‌های ما دفاع می‌کنند دلیل آن همین مربی سابق تیم ملی کی‌روش بوده است. او دفاع کردن را به همه مربیان داخلی یاد داد. الان لازم است روی حمله هم بهتر شویم که یک مربی سطح بالای جهانی می‌تواند این کار را انجام دهد.

وی در خصوص اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که گفته بود،‌ تیم های صنعتی حمایت می‌شوند، گفت: من بارها گفتم. ما صنعتی هستیم اما با برخی صنعتی ها فرق داریم. نمی‌دانم چرا اینگونه است. اگر همه زیر نظر یک وزارتخانه هستند باید بودجه یکسان باشد. این وضعیت مصداق یک بام و دو هوا است. چرا یک تیم صنعتی هزینه‌اش چهار برابر ماست؟ امیدوارم مسئولان بیایند و صحبت کنند. برخی تیم ها قانون را خوب دور می زنند و هزینه می کنند اما برخی مثل ما بودجه محدود داریم. امیدوارم فوتبال ما از این حالت خارج شود و تیم های صنعتی از این حال خارج شوند. حتی تیم های نفتی. آنها دولتی هستند. امیدوارم بودجه را به شکل شکل در نظر بگیرند. نه اینکه تفاوت زیاد باشد.

دیدار تیم‌های هوادار و ذوب‌آهن در چارچوب هفته پانزدهم فردا از ساعت ۱۴ در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.