نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت: میزان افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان متناسب با نرخ تورم نیست و باید با ارائه کارت الکترونیکی به مردم کمک معیشتی شود.

میزان افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان متناسب با نرخ تورم نیست

به گزارش قدس آنلاین، رحمت الله نوروزی در جلسه علنی عصر امروز(سه شنبه ۱۳ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار کرد: چرا اعتبارات تبصره ۱۸ درباره اشتغالزایی تخصیص نیافته است؟

وی بیان کرد: اولویت ما اشتغال است و باید بودجه آن تخصیص یابد. مجلس برای بررسی و تصویب تبصره ۱۸ و ۱۶ لایحه بودجه زحمت زیادی کشید، اما اکنون اعتبارات مربوط به اشتغال و ازدواج بر زمین مانده است.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بانک‌ها جلوی تسهیلات خرد را گرفتند که از رئیس جمهور و وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی انتظار می‌رود این اقدام را کنار زده و اجازه دهند تا به مردم تسهیلات پرداخت شود.

نوروزی گفت: از سوی دیگر شاهدیم زمانی که افراد از بانک‌ها تسهیلات می‌گیرند، مبلغی از وام نزد بانک تا پایان تسهیلات نگه داشته می‌شود که این کار خلاف قانون است.

وی تاکید کرد: میزان افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان متناسب با نرخ تورم نیست و باید با ارائه کارت الکترونیکی به مردم کمک معیشتی شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.