نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: شهید سردار سلیمانی، پرچم دار نجات مردم کشورهای منطقه از دستان استکبار و سرباز جبهه صلح جهانی بود.

شهید سلیمانی سرباز جبهه صلح جهانی بود

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام علی محمدی سیرت روز سه‌شنبه در دانشگاه علوم اسلامی رضوی در مشهد اظهار کرد: دشمن از محبوبیت سردار سلیمانی در میان اقوام مختلف اطلاع داشت و می دانست که جریان ها و احزاب مختلف در کشورهای سوریه و عراق به سمت الگو پذیری از این شخصیت جبهه مقاومت هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس ادامه داد: از این رو جایگاه این فرد را برای عملیاتی کردن اهداف اسکتباری خویش در خاورمیانه خطرناک می دید و از همان ابتدا در پی به شهادت رساندن این سردار بزرگ بود.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی در مسیر جهادی خود، وابسته به هیچ جریان و حزبی نبود و تنها زیر خیمه ولایت در مسیر شکوفایی اسلام گام بر می داشت.

حجت الاسلام محمدی سیرت عنوان کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی، جبهه مقاومت قوی تر شد و دشمن اکنون به این موضوع پی برده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در مبارزه با اسکتبار جهانی گفت: انقلاب اسلامی، ساختار قدرت در جهان را که از حدود ۲۰۰ سال قبل شکل گرفته بود، درهم شکست و این موضوع سنگ بنای دشمنی ها با جریان مردمی انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: پس از شکل گیری انقلاب اسلامی، دشمن از همان ابتدا و با هر ابزاری برای مبارزه با آن برخاست و تلاش کرد انقلاب از اهداف و آرمان های خود جدا شود.

حجت الاسلام محمدی سیرت تصریح کرد: جنگ نظامی، جنگ اقتصادی، جنگ نیابتی و جنگ ترکیبی، چهار محور اصلی اقداماتی است که دشمن از مسیرهای آن برای انحراف انقلاب اسلامی از مسیر اصلی خود تلاش می کند و هر بار مهره ها و بازیگران آن را تغییر می دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس خاطر نشان کرد: به عنوان مثال بهره گیری از صدام در جنگ نظامی و استفاده از داعش در جنگ نیابتی هر دو یک هدف اصلی با عنوان ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را در دستور کار داشتند.

وی ادامه داد: اتفاقات اخیر در کشور مشابه حرکت منافقان در سال ۱۳۶۰ بود که اهداف اصلی هر ۲ ورود خدشه به انقلاب اسلامی و براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده است.

حجت الاسلام محمدی سیرت عنوان کرد: در جنگ ترکیبی اخیر، دشمن از قدرت رسانه خویش استفاده کرد و تلاش کرد فضا را اینگونه به نفع خود به اتمام برساند، اما شکست دیگری در کارنامه اش به ثبت رسید.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: انقلاب اسلامی، مانع بزرگ دشمن برای رسیدن به اهدافش در خاورمیانه است از این رو آنها، خاورمیانه را منهای نظام جمهوری اسلامی می خواهند و بارها اعتراف کرده اند تا هنگامی که این جریان انقلابی وجود داشته باشد، دستاوردی در منطقه به دست نخواهند آورد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.