۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 839352

قدس آنلاین در پرونده شش قسمتی ابعاد تلاش بیهوده غرب برای برپایی نوع جدیدی از انقلاب رنگی برپایه ایده‌های تند فمنیستی را مورد بررسی قرار داد.

پرونده ویژه شش قسمتی «عفریته بدنام»

فمینیسم به عنوان یکی از پر طرفدارترین مکاتب ساخت تاریخ و فرهنگ مغرب زمین همواره سعی در صدور ارزشهای فکری و فرهنگی خود به سرزمینهای اسلامی داشته است. تاریخ روابط بین الملل در سالهای نه چندان دور گواهی بر این مدعا است که جهان غرب در سالهای تضعیف و فروپاشی امپراطوری شوروی برای رسیدن به اهداف سیاسی-امنیتی خویش در سراسر جهان از تئوریهای انقلاب رنگی بیشترین استفاده را کرده است.

در این میان آشوبهای اخیر ایران نشان داد که اتاق های فکر سرویس های اطلاعاتی غربی نگاه به خصوصی در پیاده سازی ایده انقلابهای رنگی در ایران دارند چرا که با شکست خوردن بازی سیاسی به ظاهر انتخاباتی در سال ۱۳۸۸ نهادهای امنیتی غرب به این نتیجه رسیدند که بهتر است برای برپایی آشوب در درون مرزهای ایران از اسم رمز دیگری مانند «جنسیت» بهره ببرند با توجه به این که در سالهای اخیر ایدئولوژی افراطی فمنیسم غربی و ارزشهای بیگانه مرتبط با آن در بین برخی از زنان طبقات به ظاهر مرفه جامعه رواج یافته است نهادهای امنیتی غرب به این نتیجه رسیدند که شاید با دست گذاشتن بر این نقطه حساس بتوانند شعله فروزان مقاومت در منطقه را خاموش کنند. با عنایت به حساسیت این موضوع، قدس آنلاین در پرونده شش قسمتی ابعاد تلاش بیهوده غرب برای برپایی نوع جدیدی از انقلاب رنگی برپایه ایده‌های تند فمنیستی را مورد بررسی قرار داد.

قسمت اول

قناد باشی: دموکرات‌ها در حوزه تجزیه طلبی و ایجاد اغتشاشات تخصص دارند/ انقلاب رنگی با اسم رمز جنسیت

قسمت دوم

ظهره‌وند: ملاقات مسیح علینژاد با سران کاخ الیزه، نشان دهنده استیصال غربی‌هاست/ حکایت عروسک دست آموز و جورج سورس پاریس

قسمت سوم

صنعت مد و داستان بردگی مدرن

قسمت چهارم

عاقبت شوم عفریته بدنام

قسمت پنجم

میرجعفری: برای الگوسازی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی زن مسلمان نیاز به تلاش داریم

قسمت ششم

فمنیسم رادیکال و داعش دو روی یک سکه

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.