سرمربی تیم فوتبال نساجی به اعلام پنالتی پرسپولیس از سوی داور به شدت اعتراض کرد.

حاشیه دیدار پرسپولیس - نساجی| عصبانیت شدید مالک نساجی/ اعتراض مطهری به پنالتی سرخ‌ها

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های پرسپولیس و نساجی در هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت 16 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

* پیش از آغاز این مسابقه زمانی که مسئولان تیم نساجی قصد ورود به قسمت CIP ورزشگاه را داشتند درگیری لفظی نسبتاً شدیدی بین رضا حدادیان مالک نساجی و مسئولان حراست پیش آمد که این موضوع عصبانیت مالک باشگاه نساجی را در بر داشت.

* کریم باقری و محمدرضا مهدوی مربیان پرسپولیس و نساجی در طول زمان گرم کردن دو تیم با یکدیگر در میانه زمین به صحبت و خوش و بش پرداختند.

* در میان پرچم‌های پهن شده روی سکوهای آزادی، طرح‌های موزاییکی کوچکی از چهره‌های کریم باوی و مجید پروین دو پیشکسوت سابق پرسپولیس و همچنین پله اسطوره برزیلی فوتبال جهان نیز روی سکوها دیده می‌شود.

* در مراسم پیش از آغاز بازی، گل‌محمدی و مطهری خوش و بش بسیار گرمی با هم داشتند و تمام بازیکنان نساجی و پرسپولیس نیز به سمت نیمکت تیم مقابل رفتند.

* اعلام پنالتی در دقیقه 8 بازی به سود پرسپولیس اعتراض شدید مطهری و نیمکت‌نشینان نساجی را در پی داشت. سرمربی نساجی همچنین در صحنه گل دوم پرسپولیس که با اشتباه حقیقی و مدافعان نساجی همراه بود، به بازیکنان تیمش معترض بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.