معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با بیان این‌که باید جلوی مردسالاری غربی بایستیم، گفت: از ابتدای انقلاب، زنان ما علاوه بر اینکه خانه و پایگاه خودشان و مزیت اصلی خود را حفظ کردند، تربیت نسل و پشتیبانی از شهدا و انقلاب را انجام دادند.

به گزارش قدس آنلاین، انسیه خزعلی در رویداد ویژه «که‌کشان» که به مناسبت سومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در برج آزادی برگزار شد، اظهار داشت: پیشرفت‌های زنان ما در عرصه‌های مختلف اعم از علمی، ورزشی، سیاسی و اقتصادی را می‌بینیم، البته باید مشارکت آن‌ها در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها بیشتر شود.

وی در این برنامه که با حضور بیش از ۳۰۰ دختر نوجوان تهران برگزار و به صورت زنده از شبکه امید پخش شد، با مروری بر نقش بانوان در حرکت انقلاب اسلامی خطاب به نوجوانان گفت: این کشور عزیز و مقتدر به شما سپرده شده و آینده با روحیه و نشاطی که دارید متعلق به شما است.

خزعلی: باید جلوی مردسالاری غربی بایستیم

معاون رییس جمهوری با اشاره به دیدار بانوان با مقام معظم رهبری تاکید کرد: زنان ما از ابتدای انقلاب علاوه بر حفظ پایگاه خودشان در خانه و آنچه در تربیت نسل و پشتیبانی از شهدا و ایثارگران باید انجام می‌شد، نقش و جایگاه اجتماعی خودشان را فراموش نکردند و ما شاهد پیشرفت‌های اجتماعی خانم‌ها هستیم.

وی افزود: خداوند نعمت خاصی را به زنان داده و آن ها را برگزیده است. زنان می‌توانند وجودی را به نسل آینده منتقل کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری در نقش مادری، زن صاحب حق حیات است.

خزعلی ادامه داد: زنان می توانند پرورش دهنده نسل باشند و مسایل هویتی و فرهنگی را به نسل آینده منتقل کنند.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: دستاوردهای ما مدیون شهدا، مدیون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که برای اینکه دشمنان به اهداف خودشان نرسند، جان عزیز و پر برکت و بی بدیل خود را خالصانه تقدیم کرد.

در این آیین گروه سرود احسان به اجرای برنامه پرداخت.

خزعلی: باید جلوی مردسالاری غربی بایستیم

سخنرانی در خصوص جهت‌دهی به اندیشه نوجوانان و برگزاری نمایشگاهی از عکس‌های سردار سلیمانی در مسیر این ویژه برنامه از دیگر برنامه های این رویداد بود.

همچنین در حاشیه این برنامه معاون رئیس جمهوری از بخش های مخالف برج آزادی بازدید و دفتر یادبود برج را امضا کرد.

خزعلی: باید جلوی مردسالاری غربی بایستیم

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.