کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را در خصوص پرونده های مختلف صادر کرد.

پایان جنجال جابجایی لیگ برتری به سود پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت علی وزیری پناه از باشگاه آرمان گهر سیرجان، کمیته وضعیت با توجه به مصالحه و سازش طرفین قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس و آقای اسد بیگی، کمیته وضعیت بازیکنان با استناد به مقررات حاکم بر موضوع؛ مستندات ابرازی و استدلال‌های فوق؛ دعوی باشگاه ذوب آهن علیه سینا اسدبیگی مبنی بر مطالبه غرامت و اعمال محرومیت مردود اعلام شد. همچنین دعوی باشگاه ذوب آهن علیه باشگاه پرسپولیس مبنی بر مطالبه غرامت رد شد.

* در پی شکایت ابراهیم زین الدینی از باشگاه شمس آذرقزوین، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

* با توجه به شکایت رضا رضایی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۵ میلیون و ۱۷ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان به مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پی شکایت ایمان رازانی از باشگاه آرمان گهر سیرجان، کمیته وضعیت با توجه به مصالحه و سازش طرفین قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت فرشید پاداش از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۵ میلیون و ۵۳۴ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

آرای صادر شده ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف قابل تجدید نظر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.