مهلت ثبت نام در دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ساعت ۲۴ امروز ادامه دارد.

امروز آخرین مهلت ثبت نام کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش قدس آنلاین، محمد فتحیان با اعلام این خبر افزود: براساس پیگیری‌های به عمل آمده از سازمان سنجش آموزش کشور، مهلت زمان ثبت‌نام از متقاضیان دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ساعت ۲۴ امروز یکشنبه ۱۸ دی‌ماه ادامه دارد.

فتحیان تصریح کرد: متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده‌اند می‌توانند در مهلت مقرر برای مطالعه دفترچه راهنما و اطلاع از رشته‌های تحصیلی و ثبت نام به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org و یا سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس www.uast.ac.ir مراجعه کنند.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی خود اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل در مهلت مقرر، نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.