مسؤول روابط فلسطین در حزب‌الله لبنان با اشاره به نگرانی رژیم صهیونیستی از افزایش قدرت و نقش مقاومت لبنان تاکید کرد که اسرائیل از ورود "لشکر رضوان" به الجلیل وحشت دارد.

حزب‌الله لبنان: عبور از خط قرمز در رابطه با قدس ممنوع است/ اسرائیل از قدرت مقاومت وحشت دارد

به گزارش قدس آنلاین، حسن حب‌ الله، مسؤول روابط فلسطین در حزب الله در گفت‌وگویی با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه تاکید کرد: اسرائیل می‌داند پایان دادن به نبرد با جبهه مقاومت غیرممکن است و از افزایش قدرت و نقش مقاومت لبنان هراسان است و از ورود "لشکر رضوان" به الجلیل وحشت دارد.

حب‌الله اظهار کرد: بی‌تردید دستان سپهبد قاسم سلیمانی در گسترش نقش محور مقاومت روشن است و مقاومت فلسطین را احاطه کرده و سلاح‌هایی را در اختیار دارد که قواعد درگیری را تغییر خواهند داد بنابراین ما با امید زیادی به آینده می‌نگریم.

مسؤول روابط فلسطین در حزب‌الله لبنان تاکید کرد: این مساله روشنی است که آن را از اظهارات مسؤولان و مطبوعات اسرائیلی دریافت می‌کنیم، در لبنان مقاومتی وجود دارد که توازن قوا را تحمیل کرده و اسرائیل نمی‌تواند هیچ کاری انجام دهد زیرا از واکنش‌ها و نقض قطعنامه ۱۷۰۱ سازمان ملل که سطح حداقلی آرامش را برای آن تامین می‌کند، می‌ترسد.

این مسؤول حزب‌الله در ادامه نیز گفت: در مقابل مقاومت در لبنان به اسرائیل هشدار می‌دهد که عبور از خط قرمزها در رابطه با قدس ممنوع است و این عنوان از لبنان بزرگتر بوده و عنوان کلی نبرد است و ما هرگز اجازه نخواهیم داد ملت فلسطین را گرگ‌های صهیونیستی بخورند.

او افزود: آمریکا تمایلی به درگیری نظامی در منطقه ندارد و به همین دلیل به جنگ اقتصادی و محاصره ملت‌های منطقه رو آورده تا مانع حل و فصل نظامی و هرگونه سازش و یا راه‌حل سیاسی شود.

حب‌الله درباره همگرایی سوریه و ترکیه نیز تاکید کرد: ما با هرگونه همگرایی میان کشورهای منطقه بر اساس حفظ منافعشان موافق هستیم چراکه جایگزین عدم همگرایی، درگیری و تقابل است، ما خواستار گفت‌وگو، همگرایی، تلاش برای رسیدن به راه‌حل‌هایی برای تمامی مشکلات موجود و اطمینان بخشی هستیم که تاثیر مثبتی بر کشورهای منطقه دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.