سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند گفت: کارهایی که در تمرین از بازیکنان خواسته بودیم را اجرا کردند، مقابل صدرنشین جدول بازی داشتیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

بازیکنان خواسته‌هایمان را به خوبی اجرا کردند/ امیدواریم این روند ادامه داشته باشد

به گزارش قدس آنلاین، سعید عقیلی سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند پس از پیروزی مقابل لبنیات هراز آمل اظهار داشت: بازی خیلی خوب بود، از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم که واقعا عالی کار کردند و در همه پست‌ها خوب بودند.

وی ادامه داد: کارهایی که در تمرین از آن‌ها خواسته بودیم را اجرا کردند، مقابل صدرنشین جدول بازی داشتیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

عقیلی تصریح کرد: اشکالات قبلی را برطرف و سعی کردیم از هرگونه ماجرایی جلوگیری کنیم تا اشتباهی رخ ندهد، هوشمندانه بازی کردیم و خوشبختانه نتیجه خوبی کسب شد؛ روز خوبی برای والیبال استان اصفهان است.

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند در پایان گفت: دو مصدوم داشتیم و بقیه تلاش کردند تا نبود این دو بازیکن حس نشود، سهند اله‌وردیان با اینکه بیمار بود بازی کرد و امتیازات خوبی برایمان کسب کرد و امیدواریم در بازی‌های بعدی، تیممان بتواند همچون امروز موفق عمل کند.

خوب بازی نکردیم و مستحق شکست بودیم

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل نیز اظهار داشت: بازی خوبی از تیم ما نبود، فکر می‌کنم تیم گیتی‌پسند شروع خوبی نداشت اما بازیکنان ما فرصت را در اختیار این تیم قرار دادند تا خود را پیدا کند.

وی ادامه داد: بازی خیلی بدی انجام دهیم، دلیلش را هم نمی‌دانم اما هیچکدام از بخش‌های والیبال را درست انجام ندادیم، بخش‌هایی که می‌توانستیم بازی را تغییر دهیم را نیز انجام ندادیم؛ تیم مقابل بهتر از ما بازی کرد و موفق شد بازی را با برد پشت سر بگذارد.

عطایی خاطرنشان کرد: می‌دانستیم تیم حریف به دنبال بازی خوب و برد است، گیتی‌پسند هم خوب بازی نکرد و ما خیلی بد بودیم، خوب بازی نکردیم و مستحق شکست بودیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.