«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی دستور داد با فلسطینیان بخاطر برگزاری جشنی به مناسبت آزادی "کریم یونس" اسیر فلسطینی که ۴۰ سال از عمر خود را در زندان های این رژیم سپری کرد، برخورد کنند.

هراس اسرائیل از جشن فلسطینیان؛ بن گویر دستور برخورد دارد

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس دستور بن گویر، نیروهای امنیتی رژیم اسرائیل و مسئولان زندان های این رژیم، موظف شده اند تحقیقاتی را در خصوص مراسم استقبال از کریم یونس و جشن های برگزار شده به این مناسبت انجام دهند، چرا که بن گویر پیشتر دستور داده بود که از برگزاری هرگونه مراسم در این خصوص جلوگیری شود.

بن گویر در این دستورالعمل مدعی شده بود که «این جشن‌ها مصداق تحریک و حمایت صریح از (به زعم او) تروریسم است و غیرقابل تصور است که چنین رویدادهایی در داخل خانه ما (مناطق اشغالی سال ۱۹۴۸ ) رخ دهد.»

او افزوده بود: در اسرائیل جایی برای جشن های حامی تروریسم وجود ندارد. من تمام تلاشم را برای جلوگیری از این جشن ها تا تصویب قانون مجازات اعدام برای تروریست ها انجام خواهم داد.

پنج شنبه گذشته، اندکی پس از آزادی کریم یونس از زندان رژیم صهیونیستی بعد ۴۰ سال، چند خودروی پلیس رژیم صهیونیستی وارد شهرک «عاره» محل سکونت این شهروند فلسطینی شده و با حمله به چادرهای برپا شده برای جشن و مراسم استقبال، محدودیت هایی را ایجاد کردند.

روزنامه صهیونیستی «ایزرائیل هیوم» پیشتر نوشت که سران احزاب راستگرا و دینی افراطی در کابینه جدید رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو با اتخاذ سیاست های شدیدتر علیه فلسطینیان، محدودیت های جدیدی را علیه اسیران فلسطینی اعمال کرده اند.

«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی جدید رژیم صهیونیستی و رهبر حزب افراطی «عوتسما یهودیت» در نامه ای به «امیر اوهانا» رئیس کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی، از او خواست طرح دیدار نمایندگان عرب کنست با اسیران فلسطینی را لغو کند.

حضور بن گویر در کابینه بنیامین نتانیاهو موجب افزایش تنش ها در سرزمین های اشغالی و منطقه شده است.

ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی سه‌شنبه گذشته در اولین هفته کاری خود به همراه گروه دیگری از صهیونیست‌ها با حمایت نظامیان این رژیم در اقدامی تحریک‌آمیز به مسجد الاقصی یورش برد.

این اقدام بن گویر با واکنش گسترده مسلمانان روبه‌رو شد و کشورهای اسلامی آن را محکوم کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.