فرمانده راهور خراسان رضوی از باز بودن کلیه معابر سطح شهر مشهد و ترافیک روان خبرداد.

کلیه معابر سطح شهر مشهد باز و ترافیک روان در جریان است

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ علی اکبر غلامی درباره وضعیت ترافیکی سطح شهر مشهد همزمان با بارش برف، اظهار کرد: امروز صبح با توجه به اینکه بارش برف شهر مشهد و استان را سپید پوش کرده رانندگی و حمل و نقل نیز با مشکل مواجه خواهد کرد.

فرمانده راهور خراسان رضوی بیان کرد: با هماهنگی‌هایی که انجام شده شهرداری باکس‌های شن و نمک را در معابر و تقاطع‌های همسطح و غیر همسطح مستقر کرده و کلیه یگان‌های امدادی و پلیس راهور در آمادگی کامل هستند. همچنین تا این لحظه مشکل شاخصی در سطح شهر گزارش نشده است.

وی درباره تصادف‌های رخ داده در سطح شهر تا این لحظه نیز گفت: طبق معمول و همزمان با بارش برف و باران از صبح امروز چند مورد تصادف گزارش شده که خوشبختانه جرحی و فوتی نبوده است.

توصیه پلیس راهور به رانندگان

غلامی همچنین در ادامه خطاب به رانندگان توصیه کرد و گفت: رانندگان خودروهای شخصی قبل از رانندگی حتما سیستم ترمز خودرو، بخاری و برف پاک را قبل از حرکت بررسی کنند.

فرمانده راهور خراسان رضوی تصریح کرد: در شرایط بارندگی و لغزندگی سطح معابر سیستم ترمز خودروها به درستی عمل نمی‌کند لذا در هنگام رانندگی باید فاصله ایمنی را با وسیله نقلیه روبرو رعایت کنند.

وی تصریح کرد: مردم تا جایی که می‌‎توانند از از خودروی شخصی استفاده نکنند و در صورت نیاز در معابری که نمک پاشی نشده و دچار یخزدگی است از زنجیر چرخ استفاده کنند.

غلامی خاطرنشان کرد: هم اکنون در سطح شهر مشهد مشکل خاصی وجود ندارد و در حال حاضر کلیه معابر سطح شهر باز و ترافیک روان در جریان است. همچنین کلیه همکاران ما از ساعات اولیه صبح خدمات مضائف را شروع کرده‌اند.

فرمانده راهور خراسان رضوی تصریح کرد: در سطح شهرهای استان نیز این همدلی و هماهنگی بین پلیس راهور و کلیه یگان‌های امدادی و خدماتی نیز وجود دارد.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم رانندگان را رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و داشتن سعه صدر موجب حادثه برای خودمان و دیگران فراهم نشود.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.