معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ۵۴ مدیرکل در دستگاه های دولتی استان بوشهر به زودی تغییر می‌کنند.

54 مدیر کل در بوشهر تغییر می‌کند/ اخذ مجوز استخدام 100 نیروی جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر شامگاه سه شنبه در نشست شورای مشورتی نیروهای انقلابی در استان بوشهر با بیان اینکه مجوز استخدام و بکارگیری ۱۰۰ نفر نیروی جدید صادر در استان اخذ شده است اظهار داشت: علاوه بر این ۵۴ مدیرکل در دستگاه های دولتی استان بوشهر به زودی تغییر می‌کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون از ۱۳۰ مدیر کل در استان فقط تعداد ۵۴ نفر تغییر نیافته است گفت: این موارد هم با دقت و کارشناسی در حال انجام است.

پورات با بیان اینکه یکی از نیازهای امروز ما در کشور گسترش فرهنگ متعالی اسلام و معارف ناب انقلاب اسلامی در راستای مقابله هوشمندانه با تهاجم دشمنان ایران اسلامی است گفت: در همین زمینه باید در استان بوشهر با مقابله دور اندیشانه با بهره مندی از حضور نخبگان متخصص، متعهد، متدین و دغدغه مند به ویژه جوانان انقلابی که دارای روحیه جهادی هستند، در برابر بمباران تبلیغاتی دشمن و همچنین دفاع از محرومان و مستضعفان به عنوان یکی از اصول بنیادین انقلاب اسلامی با قدرت فعالیت و ایستادگی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به موضوع اشتغال جوانان گفت: اقدامات و پیگیری‌های جهادی مدیریت ارشد استان و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی با سرمایه‌گذاری‌های چشمگیری که در بخش‌های مختلف نظیر شیلات، کشاورزی و بخش خصوصی و به خصوص حوزه نفت و گاز در استان صورت گرفته و با تربیت نیروی انسانی کارآمد گام‌های موثری برای استان به لحاظ کاهش نرخ بیکاری برداشته می‌شود.

پورات از ایجاد ۲۳ هزار ۸۰۰ نفر شغل در استان بوشهر خبر داد و گفت: این کار با پیگیری‌های استاندار بوشهر محقق شده است.

پورات با اشاره به افزایش ۴۲ درصدی بخش حمل و نقل در استان بوشهر افزود: در سفر دوم رئیس جمهور به استان، ۲۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه های مختلف برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی که مهمترین آن ها در بخش نفت، گاز و پتروشیمی است.

پایان خبر/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.