مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: در پی گزارشی مبنی بر گازگرفتگی در مشهد پس از رسیدن عوامل آتش نشانی به صحنه متوجه شدند پدر خانواده جان خود را از دست داده است.

گازگرفتگی خانواده سه نفره را تهدید کرد/ یک فوت و دو مصدومیت شدید

مجید فرهادی در گفتگو با قدس خراسان اظهار کرد: با روشن شدن جزئیات بیشتر از گازگرفتگی اعلام شده، مشخص شد یک منزل مسکونی در بلوار لادن مشهد دچار گازگرفتگی شده است.


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد بیان کرد: متاسفانه پس از رسیدن عوامل آتش‌نشانی به صحنه، متوجه شدند پدر خانواده دچار گازگرفتگی شده و جان خود را از دست داده است.


وی ادامه داد: همسر و دختر این خانواده سه نفره نیز متاسفانه دچار گازگرفتگی شدید شده و به بیمارستان منتقل شده‌اند.


فرهادی گفت: حال دو مصدوم این حادثه دردناک به شدت وخیم و علائم حیاتی پایین گزارش شده و امکان زنده ماندن آنان نیز در بررسی اولیه ضعیف بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد ادامه داد: علت حادثه با بررسی اولیه گازگرفتگی مونوکسیدکربن از بخاری این منزل گزارش شده و ظاهرا به علت بسته بودن راه عبور گاز و مسدود کردن همه راه‌های تهویه هوا این اتفاق رخ داده است.


وی افزود: از همه شهروندان خواهش می‌کنیم برای جلوگیری از این حوادث تلخ و دردناک حتما همه راه‌های تهویه را مسدود نکرده و اجازه عبور هوا از یکی از قسمت‌های منزل را فراهم آورده و لوله و اتصالات وسایل گازی را حتما بررسی کنند.

گفتگو: نوید زنده روحیان 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.