رئیس جمهور ایران در دور دوم سفر های استانی خود در سفری دو روزه، روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ دی ماه میهمان یزدیهاست و با اقشار مختلف مردم دیدار خواهد داشت.

انجام دیدارهای مردمی رئیس جمهور در یزد

به گزارش قدس آنلاین، یزد دومین مقصد سفر «سید ابراهیم رئیسی» در دور دوم سفر های ریاست جمهوری است که روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه به مدت دو روز در صدر هیاتی بلند پایه به استان یزد سفر می‌کند.

اولین دیدار مردمی رئیس جمهور پس از اتفاقات و حوادث اخیر کشور، ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه در میدان تاریخی امیرچخماق با آحاد مردم استان یزد است.

سید ابراهیم رئیسی در روز اول سفر دو روزه خود پس از دیدار مردمی به کلنگ زنی و افتتاح طرح‌های استان یزد از جمله ابرطرح عمرانی و استانی کشور یعنی انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران با اعتباری بالغ بر یکصد هزار میلیارد ریال می پردازد.

سفر رئیس جمهور به شهرستان خاتم

بنابر گفته فرماندار شهرستان خاتم رئیس جمهور و هیئت همراه در دومین روز از سفر به استان یزد روز جمعه ٢٣ دیماه به شهرستان خاتم سفر می‌کند.

اکبریان با بیان اینکه دیدار مردمی و سخنرانی از برنامه‌های سفر رئیس جمهور به این شهرستان است، در خصوص جزئیات این سفر افزود: مراسم استقبال از رئیس جمهور ساعت ١٠ صبح روز جمعه ٢٣ دیماه از محل میدان جهاد به سمت حسینیه صاحب الزمان (عج) شهر هرات برگزار می‌شود.

شهرستان خاتم که یکی از شهرستان های کم برخوردار استان یزد ولی قطب کشاورزی استان به شمار می‌آید با مرکزیت شهر هرات در فاصله ۲۴۷ کیلومتری از مرکز استان یزد قرار گرفته‌ است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.